مهدی عبدی مهاجم جوان تیم پرسپولیس گفت: هنوز اتفاقی نیفتاده است که من بخواهم مغرور شوم. این دو گل هم حاصل زحمات بچه‌ها بود و من هنوز راه زیادی پیش‌رو دارم.
کد خبر: ۸۶۹۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۶ 02 July 2020

مهدی عبدی مهاجم جوان تیم پرسپولیس گفت: هنوز اتفاقی نیفتاده است که من بخواهم مغرور شوم. این دو گل هم حاصل زحمات بچه‌ها بود و من هنوز راه زیادی پیش‌رو دارم.

به گزارش پارس فوتبال ، کمتر کسی فکرش را می‌کرد مهدی عبدی جوان با زدن ۲ گل آن هم به‌عنوان بازیکن تعویضی، ستاره بازی پیکان و پرسپولیس لقب بگیرد، اما این اتفاق افتاد.

در دقیقه ۳۵ این دیدار وحید امیری که برخلاف همیشه در خط حمله و کنار علی علیپور بازی می‌کرد دچار مصدومیت شد و جای خودش را به مهدی عبدی داد تا این مهاجم جوان در دقایق ۷۵ و ۸۱ گل‌های تیمش را به‌ثمر برساند.

گل دقیقه ۷۵ عبدی نشان از هوش بالا، قدرت کنترل توپ خوب و تکنیک مناسب او داشت و حالا این بازیکن می‌تواند خیال یحیی گل‌محمدی را برای بازی‌های آینده راحت کند.

ما پیش بینی کرده بودیم که مهدی عبدی اولین بازیکن تعویضی پرسپولیس در دیدار با پیکان خواهد بود، اما فکرش را نمی‌کردیم در دقیقه ۳۵ وارد زمین شوی؟

امیدوارم آقاوحید (امیری) خیلی‌زود به بازی‌ها برگردد. من دوست نداشتم کسی مصدوم شود و بازی کنم ولی به هر حال این اتفاق افتاد. وقتی به زمین می‌رفتم می‌خواستم تمام تلاش خودم را برای موفقیت تیم انجام دهم و امیدوارم توانسته باشم به این هدف برسم.

وقتی می‌خواستی به زمین بروی یحیی گل‌محمدی چه توصیه‌ای کرد؟

اولاً جا دارد از اعتماد سرمربی پرسپولیس به من جوان تشکر کنم. ایشان اعتقاد زیادی به جوانان دارد و امیدوارم توانسته باشم به این اعتماد پاسخ مثبتی داشته باشم. در ثانی آقای گل‌محمدی توصیه‌های فنی داشت و از من خواست دوندگی بیشتری داشته باشم و با تمرکز کامل از موقعیت‌ها استفاده کنم.

در نشست خبری پس از بازی هم گل‌محمدی ضمن تعریف از تو ابراز امیدواری کرد «مهدی عبدی» مغرور نشود. نظری نداری؟

به آقایحیی قول می‌دهم مغرور نشوم. آخر هنوز اتفاقی نیفتاده است که من بخواهم مغرور شوم. این دو گل هم حاصل زحمات بچه‌ها بود و من هنوز راه زیادی پیش‌رو دارم. می‌خواهم با استفاده از توصیه مربیانم و بزرگتر‌های پرسپولیس پیشرفت کنم و ادعایی هم ندارم.

در صدر جدول هم رقابت سختی برای آقای گلی وجود دارد. شهریار مغانلو با ۱۱ گل صدرنشین است، عیسی آل‌کثیر با ۱۰ و علی علیپور با ۸ گل در تعقیب او هستند؟

من که دوست دارم بچه‌محل خودم، علی علیپور آقای گل ایران شود!

به نکته جالبی اشاره کردی و یادمان آمد که تو و علی علیپور هر دو زاده روستای قراخیل در حوالی شهرستان قائمشهر هستید. اینکه دو بازیکن از یک روستای کوچک هر سه گل پرسپولیس را زده‌اند نشان از استعداد‌های زادگاه شماست. توضیح می‌دهی؟

روستای قراخیل عشق من و علی علیپور است. در زادگاه ما استعداد‌های زیادی وجود دارند که فقط نیازمند توجه هستند. بعد از گلزنی به پیکان هم مردم و هم بچه‌محل‌هایم پیام‌های زیادی برایم ارسال کردند که از همه آن‌ها و خانواده‌ام تشکر می‌کنم. ان‌شا‌ءا… در بازی‌های بعدی هم بتوانم باز دل این عزیزان و هواداران پرسپولیس را شاد کنم.

می‌دانستی با ۲۱ سال سن، جوان‌ترین بازیکن پرسپولیس هستی که توانستی در بازی این تیم دو گل بزنی و دبل کنی؟‌

نمی‌دانستم ولی خوشحالم که به برد تیم کمک کردم. اینکه من گل بزنم یا نه، چندان اهمیت ندارد بلکه آنچه مهم است پیروزی پرسپولیس و کسب ۳ امتیاز بازی با پیکان بود که حاصل شد.

تیم حریف را چطور دیدی؟

پیکان تیم خوبی بود که با توجه به شرایط جدول با تمام وجود بازی می‌کرد و ما هم خیلی تلاش کردیم تا پیروز مسابقه شویم. در مجموع بازی خیلی جذابی بود که ۴ گل هم به همراه داشت. واقعاً جای تماشاگران پرسپولیس خالی بود. کاری هم نمی‌شود کرد به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامتی، بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شود و این اتفاق از شور و هیجان مسابقات کاسته است.

با این پیروزی تا حدود زیادی قهرمانی‌تان مسجل شد!

هنوز نه، ما ۸ هفته دیگر پیش‌رو داریم و بازی به بازی جلو می‌رویم. از الان به فکر بازی با شاهین بوشهر هستیم. کادر فنی و بزرگتر‌های پرسپولیس هر روز این موضوع را به ما یادآوری می‌کنند که کار تمام شده نیست و باید با قدرت در همه بازی‌ها به میدان برویم و مغرور نشویم.

 

برچسب ها: مهدی عبدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار