سرمربی استقلال:
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من به این تیم ایمان دارم. چون در چشم‌های تک تک بازیکنانم امید و فعل خواستن موج می‌زند.
کد خبر: ۸۶۹۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۱ 01 July 2020

فرهاد مجیدی ، سرمربی تیم فوتبال استقلال در مصاحبه با رسانه این باشگاه درباره شرایط این روز‌های آبی‌پوشان توضیحاتی را ارائه داده که در ادامه می خوانید.

آقای مجیدی، استقلال در شروع مجدد لیگ برتر عملکرد خوبی نداشته است. البته تعداد زیادی از بازیکنان موثر تیم شما مصدوم هستند. آیا صرفا دلیل نتایج استقلال به این موضوع مربوط می‌شود؟

حتی اگر خدایی نکرده ۱۸ بازیکن لیست بزرگسال استقلال هم مصدوم شوند، بازهم در شأن استقلال بزرگ نیست که بخواهیم باختن و نبردن را با این شرایط توجیه کنیم. (البته به دلیل اشتباه باشگاه در ابتدای فصل و نیم‌فصل امکان استفاده از بازیکنان امید هم وجود ندارد.) اینکه دیاباته در دور برگشت فقط در دو بازی مقابل الکویت و الریان حضور داشته، فرشید اسماعیلی را به طور کامل در نیم‌فصل دوم تا به امروز در اختیار نداشتیم و یا ۸ بازیکن ما مصدوم هستند، این‌ها هیچکدام نباید بهانه‌ای برای یکی از پرافتخارترین تیم‌های آسیا باشد.

درباره شرایط بدنی شاگردان شما هم اظهارات متفاوتی وجود دارد. در این مورد چه نظری دارید؟

فرهاد مجیدی:

استقلال در دو بازی گذشته مشکل بدنی نداشته و آن‌ها که این مسائل را مطرح می‌کنند، نظراتشان کارشناسی نیست. حتی شنیدم بازیکنان فولاد به بازیکنان ما گفته بودند که چطور در گرمای اهواز و در این فصل از سال اینقدر خوب می‌دوید. آمار تیم از نظر شرایط بدنی را مدام بررسی می‌کنیم و تحت هیچ عنوان شرایط تیم از این نظر نگران کننده نیست.

گفته می‌شود که رابطه بین شما با باشگاه، رابطه سردی است و ارتباط خوبی با آقای سعادتمند ندارید.

فرهاد مجیدی:

همه می‌دانند که رابطه مجموعه تیم با مدیریت جدید، شروع خوبی نداشت. برخی انتقاد‌ها مطرح شد، اما در گذر زمان شرایط تغییر کرد و با مدیری آشنا شدیم که شغلش را دوست دارد، وقت زیادی برای استقلال می‌گذارد و در تلاش است که روز‌های بهتری را رقم بزند. رابطه حرفه‌ای و خوبی هم بین من و آقای سعادتمند وجود دارد. باید به همه آن‌هایی که دلشان را برای شکستن این استقلال صابون زده‌اند بگویم که ناامیدتان خواهیم کرد.

جز چند استوری و پست، در تعطیلی ۷۰ روزه کرونا و تا به امروز هیچ مصاحبه‌ای انجام ندادید. دلیل خاصی داشته؟ از سوی دیگر بعضی‌ها هم درباره اینستاگرام و محبوبیت شما صحبت می‌کنند.

فرهاد مجیدی:

به نظرم حرف زدن اثر خودش را از دست داده. خیلی‌ها دارند مصاحبه می‌کنند و آنقدر حرف غلط می‌زنند و شایعه و حرف و حدیث می‌سازند که هر نکته مهمی اثرش فقط ۲۴ ساعت است و فوری فراموش می‌شود. در این فضا باید حداقل کمتر حرف بزنی تا شاید حرف به درد بخوری به ذهنت برسد. درباره محبوبیت هم کسانی حرف می‌زنند که حتی با سابقه زیاد نتوانستند در دل مردم جای بگیرند! من به این حسادت‌ها عادت کردم. سابقه داشته به ورزشگاه رفتند و کسی تشویقشان نکرده و بعد طلبکار شدند که چرا کسی اسمشان را در ورزشگاه صدا نکرده؟! به من چه ارتباطی دارد که با ۲۰۰ بازی ملی در کوچه و خیابان و ورزشگاه آن طور که ادعا دارید، تحویلتان نمی‌گیرند؟ یا اینکه نمی‌دانم چرا اینقدر اینستاگرام من برای این آقایان مهم است؟ آنقدر که این‌ها درباره این مسائل سطحی و چیپ حرف می‌زنند، برای خودم این مسائل مهم نیست.

استقلال چه زمانی از این شرایط رها می‌شود؟ باتوجه به آمار مصدومها، به آینده این تیم امیدوار هستید؟

فرهاد مجیدی:

من به این تیم ایمان دارم. می‌دانید چرا؟ چون در چشم‌های تک تک بازیکنانم امید و فعل خواستن موج می‌زند. هیچ اتفاقی نمی‌تواند ما را از هدفمان دور کند، حتی آمار مصدومیت. بازیکنان استقلال روز‌های سختی را گذراندند. بحران‌ها و شرایط استثنایی، اما همه آن‌ها به یک پایان خوب در آخر فصل فکر می‌کنند. به حاشیه‌سازان هم که خیلی فعال هستند باید بگویم که برایم مهم نیست چه می‌گویید. خودتان را خسته نکنید، هم سهمیه می‌گیرم، هم جام حذفی را و هم در آسیا صعود می‌کنم.

در استوری آخر نوشته بودید که تک و تنها هستید. منظور خاصی داشتید؟

فرهاد مجیدی:

منظور من تنهایی مقابل شیطنت‌هاست. مقابل آدم‌هایی که شب بازی با الریان قطر از شدت ناراحتی تا صبح خوابشان نبرد! مقابل بعضی‌ها که همه وجودشان را حسادت و تنگ نظری گرفته است. من به این فضا‌ها عادت کردم، تسلیم نمی‌شوم و فقط انگیزه و تلاشم در این شرایط دو برابر شده است.

 

پارس فوتبال

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار