این ویروس و متشابه این ویروس ها را باید ریشه کن کرد و نباید گسترش پیدا میکرد، چون قابل انتقال از یک انسان به انسان دیگر است،
کد خبر: ۸۶۹۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۸ 30 June 2020

به گزارش تابناک مازندران ، یاسر عباسی یکی از نخبگان علمی کشور در مورد ویروس کرونا به نکات جالبی اشاره کرد .
بر اساس این گزارش، عباسی در این مورد اظهار داشت:

" اولا نباید انقدر این ویروس را کوچک شمرد که در مقابل آن بی تفاوت و بی مسئولیت گذشت، در مقابل انقدر هم نباید بزرگ شمرد که زندگی کردن را تحت الشعاع قرار داد.

" دوما پیشگیری قطعا و یقینا بهتر از درمان است، باید تا میتوانیم دست ها را با صابون و مایع مخصوص بشوریم و ضد عفونی بکنیم، کمتر دست را به صورت (چشم و بینی دهان) برسانیم، قطعا این ویروس و متشابه این ویروس ها را باید ریشه کن کرد و نباید گسترش پیدا میکرد، چون قابل انتقال از یک انسان به انسان دیگر است، باید در همان وهله اول تدابیر اندیشیده میشد تا انقدر گسترش پیدا نمیکرد، لکن این ویروس به کشورهای دیگر هم سرایت کرده است.

" سوما باید از زحمات و تلاش پزشکان و پرستاران که با جان و دل و عشق، برای مردم و ملت بزرگ ایران زحمت میکشند و از جانشان مایه میگذارند تشکر و قدردانی و خداقوت داشت، انشاالله که همه با دست به دست هم دادن و همدل و همزبان بودن، جان هموطن را جان خود بدانیم و از سفرهای غیر ضرور و دید و بازدید ها در نوروز و سایر روزها پرهیز کنیم تا از این پیچ خطیر هم عبور کنیم.

کرونا از نگاه یاسر عباسی
 خبر: الهام زارعی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
فروپاشی باند شرارت و ناامنی در بابلسر

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از کشف2کیلوگرم شیشه و دستگیری6شرور سابقه داری که اقدام به قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان می کردندخبرداد. 
سرهنگ حسین اسدی در تشریح این خبر، گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان توسط تعدادی اراذل و اوباش، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.
سرهنگ اسدی در ادامه، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران با تشکیل تیم های عملیاتی این افراد را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.
وی از کشف2کیلوگرم مواد مخدر شیشه از یکی از این متهمان که آن را از مرزهای شرقی کشور به این شهرستان حمل می کرد در ادامه این عملیات نیز خبر داد و اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان چند قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، انواع سلاح سرد و تعدادی فشنگ کشف شد.
اسدی با تاکیدبر برخورد قاطعانه پلیس با هرگونه بی نظمی و ناامنی درسطح جامعه، گفت:امنیت مردم خط قرمز پلیس است وپلیس با هرگونه قدرت نمایی و عرض اندام توسط اراذل و اوباش و افرادی که بخواهند امنیت مردم را زیر سوال ببرند قاطعانه برخورد خواهدکرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار