صعود نساجی به رتبه نهم لیگ برتر
تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌ و دوم لیگ برتر مهمان تیم تراکتور سازی بود که توانست با برتری برابر میزبانش ، یک پله در جدول لیگ برتر صعود کند.
کد خبر: ۸۶۸۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۲ 28 June 2020

به گزارش تابناک مازندران. تیم نساجی در هفته22 لیگ برتر در تبریز تیم قدرتمند تراکتورسازی را با گل دقیقه 3 حسین زامهران شکست داد تا به یک برد باارزش برسد .

بر اساس این گزارش، تنها گل تیم فوتبال نساجی در این دیدار روی حرکت خوب علی شجاعی که از سمت چپ انجام شد به ثمر رسید. این بازیکن با حرکت از سمت چپ و ارسال توپ به درون محوطه جریمه تراکتور فرصت خوبی را برای حسین زامهران ایجاد کرد و این بازیکن هم دروازه تراکتور را باز کرد.

با این نتیجه نساجی ۲۶ امتیازی شد و بالاتر از ماشین‌سازی در رده نهم جدول قرار گرفت. تراکتور نیز با ۳۷ امتیاز در رده سوم جدول باقی ماند.

تیم تراکتورسازی با ترکیب محمدرشید مظاهری، محمدرضا خانزاده، ایمان سلیمی، اکبر ایمانی، رضا اسدی، ساسان انصاری، میثم تیموری، احسان حاج‌صفی، میلاد فخرالدینی، مهدی تیکدری و سعید مهری به بازی آمد.

هم‌چنین در ترکیب تیم نساجی علیرضا حقیقی، مجتبی بیژن، مجتبی ممشلی، علی‌اصغر عاشوری، محمدمهدی نظری، علی شجاعی، حامد شیری، سیدمحمد میری، حسین ماهینی، حسین زامهران و محمدعرفان معصومی بازی کردند.

 با این نتیجه تیم نساجی مازندران ۲۶ امتیازی شد و بالاتر از ماشین‌سازی در رده نهم جدول قرار گرفت. تراکتور نیز با ۳۷ امتیاز در رده سوم جدول باقی ماند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار