تیم فوتبال استقلال تهران در چهار دیداری که با فرهاد مجیدی در ورزشگاه آزادی میزبان بوده نتیجه‌ای به غیر از بُرد به دست نیاورده است.
کد خبر: ۸۶۸۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵ 28 June 2020

ایرنا- تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر باید از ساعت ۲۱ فردا (دوشنبه) در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی پذیرای سایپا باشد.

این دیدار در حال به انجام می‌رسد که استقلال در ۲ دیدار اخیر خود در لیگ ۲ شکست داشته و به امتیازی نرسیده است. آبی‌پوشان تهرانی در حال حاضر تیم چهارم جدول و ۳۶ امتیازی‌ هستند. آنها با پیروزی در برابر سایپا می‌توانند مجددا به روند عادی بازگردند.

فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال قرار است برای پنجمین بار تیمش را در ورزشگاه آزادی به عنوان میزبان و در رقابت‌های لیگ به میدان بفرستد. او در چهار دیدار قبلی که در لیگ هجدهم و نوزدهم بوده به چهار پیروزی رسیده است. تیم‌های تحت هدایت فرهاد در این چهار بازی ۱۰ گل زده‌اند و پنج گل خورده‌اند. طبیعتا در همه مسابقات گل زده‌اند اما نا امیدکننده است که در هر چهار مسابقه در ثبت کلین‌شیت ناکام بوده‌اند.

چهار بازی مذکور فرهاد با استقلال در ورزشگاه آزادی به عنوان میزبان بدین ترتیب بوده است:

لیگ هجدهم:

هفته بیست و هشتم: استقلال ۴-۲ استقلال خوزستان

هفته سی‌ام: استقلال ۲-۱ سپیدرود رشت

لیگ نوزدهم:

هفته هجدهم: استقلال ۲-۱ نفت مسجدسلیمان

هفته بیستم: استقلال ۲-۱ ذوب‌آهن اصفهان

لازم به ذکر است فرهاد ۲ بار دیگر نیز در ورزشگاه آزادی استقلال را هدایت کرده است. یک بار در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیای سال ۲۰۱۹ که منجر به تساوی یک بر یک شد و یک بار نیز جدال در شهرآورد اخیر با پرسپولیس که با نتیجه ۲ بر ۲ تمام شد ولی در آن دیدار استقلال، تیم میهمان بود و طبیعتا جزو میزبانی‌های فرهاد محسوب نمی‌شود.

مجیدی در بازی برابر سایپا نمی‌تواند از کنار زمین تیمش را هدایت کند چرا که مقابل فولاد از کنار زمین اخراج شده بود. او مقابل سپیدرود در هفته سی‌ام لیگ قبل نیز محروم بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار