افتتاح باند فرودگاه و ماندن تیم والیبال در لیگ برتر
نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس اباد در مجلس شورای اسلامی گفت‌: افتتاح طرح توسعه باند فرودگاه رامسر پس از ۱۰ سال با حمایت دولت و ماندن تیم والیبال هورسان رامسر در لیگ برتر نشان از همدلی و همکاری مجموعه مدیران شهرستانی ، استانی و ملی است.
کد خبر: ۸۶۷۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴ 27 June 2020

نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس اباد در مجلس شورای اسلامی گفت‌: افتتاح طرح توسعه باند فرودگاه رامسر پس از ۱۰ سال با حمایت دولت و ماندن تیم والیبال هورسان رامسر در لیگ برتر نشان از همدلی و همکاری مجموعه مدیران شهرستانی ، استانی و ملی است.

ایرنا_ شمس الدین حسینی روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رامسر افزود:‌ افتتاح باند جدید فرودگاه رامسر با هزینه ۱۴۰ میلیارد تومان از سوی دولت یکی از رخدادهای اثر بخش برای توسعه اقتصادی و گردشگری منطقه است که باعث رونق اقتصادی و گردشگری منطقه می شود.

وی با بیان اینکه اینکه فرودگاه سرمایه ارزشمند برای این منطقه به شمار می رود گفت :‌ هم اکنون باید از این فرصت برای افزایش پروازهای ایرلاین های داخلی و بین المللی در راستای توسعه گردشگری و به تبع ان رونق اقتصادی مردم استفاده کرد.

وی در ادامه با اشاره به صعود تیم والیبال هورسان رامسر به لیگ برتر و در ادامه رایزنی های مستمر منطقه ای و ملی برای تامین اعتبار بهسازی سالن واستاندارد سازی ان افزود: طی مدت کوتاه حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در شهرستان رامسر برای بازدید از سالن و همچنین تلاش های استاندار نشان داد که باید به مسایل به گونه نگاه شود که هر مدیری به سهم خودش برای این صعود و در بخش های دیگر تلاش کند تا به نتیجه برسد.

نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس اباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اجرای طرح های توسعه ای شهرستان در بخش های مختلف ، از تمامی مدیران دستگاه های خدمات رسان شهرستان خواست تا با برنامه ریزی مناسب در جذب اعتبارات تلاش کنند.

وی به شرایط سخت اقتصادی و کرونایی کشور اشاره کرد و گفت:‌ با وجود کاهش فروش نفت و کاهش درامدهای مالیاتی کشور روش های تامین مالی متفاوتی برای اقدامات اجرایی وجود دارد که از جمله آنان واگذاری کار به مردم است که بااین شیوه می تواند در جهت توانمندی جامعه تلاش کرد.

فرماندار شهرستان رامسر هم عملکرد تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان را رضایت بخش دانست و گفت :‌ در شرایط فعلی کشور از لحاظ مشکلات مالی و اعتباری ، مدیران باید عملگرا و چاره اندیش باشند تا مشکلات منطقه یکی پس از دیگر حل شود.

محمد آزاد افزود: یکی از راههای توسعه این منطقه رفع موانع پیش روی سرمایه گذاران و تولیدکنندگان است که مدیران شهرستانی باید در این زمینه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه تصور انکه در سال پایانی دولت هستیم و بر اساس کلیشه هایی سرعت پیگری امور مردم کاهش می یابد به هیچ وجه پذیرفته نیست افزود: در جمهوری اسلامی چنانچه مسوولیتی بر دوش دستگاه های اجرایی گذاشته شده باید با سرعت و پیگیری مضاعف تا اخرین لحظه انجام شود.

ازاد، تعامل و همفکری را عاملی در جهت توسعه شهرستان و رفع مشکلات منطقه بیان کرد و گفت:‌ شهرستان رامسر منطقه ای اسیب پذیر از لحاظ بحران های طبیعی است بنابراین برای عبور از بحران ها نیازمند نقش افرینی و مشارکت مردم هستیم.

در ادامه این جلسه روسای برخی از ادارات شهرستان گزارشی از اخرین وضعیت و برنامه های حوزه ماموریت خودشان را بیان کردند.

شهرستان ۸۰ هزار نفری رامسر در غرب استان مازندران قرار دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار