سرهنگ پاسدار سیدمصطفی موسوی‌نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه مازندران:
هفت قرارگاه اقتدار، امنیت، اخلاق؛ فرهنگ و ورزش؛ اداری و پشتیبانی؛ سلامت، عدالت اجتماعی، اقتصاد مقاومتی؛ رسانه، جریان‌سازی و روشنگری؛ بانوی نقش‌آفرین و سبک زندگی؛ تربیت، کادرسازی، توانمندسازی برای رفع معضلات، مشکلات و توانمندسازی مردم در محلات نقش‌آفرینی می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۷۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲ 27 June 2020

‍ به گزارش تابناک مازندران ، سرهنگ پاسدار سیدمصطفی موسوی‌نژاد فرمانده سپاه بابلسر در نشست خبری با اصحاب رسانه، مطبوعات و فعالان فضای مجازی مازندران اظهار داشت:

  بر اساس این گزارش، فرمانده سپاه بابلسر در ادامه گفت: طرح ابتکاری جبهه خرمشهرهای سپاه بابلسر در ۱۰۴ محله شهرستان بابلسر اجرا می شود .

فرمانده سپاه بابلسر: اجرایی شدن طرح ابتکاری جبهه خرمشهرهای در ۱۰۴ محله بابلسر
 


موسوی‌نژاد همچمین بیان کرد: سپاه برای مردم و نوکر مردم است، در ضمن برای خدمت‌رسانی و امدادرسانی منتظر دستور نمی‌مانیم و بنا داریم با "جبهه خرمشهرها" الگوی شهرستان در تراز انقلاب اسلامی را ارائه دهیم .

راه‌اندازی ۷ قرارگاه جامع ذیل جبهه خرمشهرها
وی در مورد راه‌اندازی ۷ قرارگاه جامع ذیل جبهه خرمشهرها عنوان کرد : هفت قرارگاه اقتدار، امنیت، اخلاق؛ فرهنگ و ورزش؛ اداری و پشتیبانی؛ سلامت، عدالت اجتماعی، اقتصاد مقاومتی؛ رسانه، جریان‌سازی و روشنگری؛ بانوی نقش‌آفرین و سبک زندگی؛ تربیت، کادرسازی، توانمندسازی برای رفع معضلات، مشکلات و توانمندسازی مردم در محلات نقش‌آفرینی می‌کنند.

فرمانده سپاه بابلسر: اجرایی شدن طرح ابتکاری جبهه خرمشهرهای در ۱۰۴ محله بابلسر
 


تمامی قرارگاه‌های جبهه خرمشهرهای سپاه بابلسر پیوست فرهنگی و پیوست اقتصادی و اشتغال‌زایی دارند .
شورای تحول محلات در تمامی ۱۰۴ محله بابلسر راه‌اندازی شد.
موسوی‌نژاد در ادامه یاد شهدای 7 تیر را گرامی داشت و گفت: امروز سالروز شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش است. شهید بهشتی الگویی برای مسئولانی‌ست که تشنه خدمت به مردم هستند.
 سپاه بابلسر با تدوین و اجرای طرح ابتکاری جبهه خرمشهرها با تمام توان به خدمت مردم خواهد آمد.


فرمانده سپاه بابلسر: اجرایی شدن طرح ابتکاری جبهه خرمشهرهای در ۱۰۴ محله بابلسر
 
 
 


 در بُعد شهرستانی حجت‌الاسلام قلی‌پور امام جمعه بابلسر فرمانده جبهه خرمشهرها هستند که تاکنون نیز تلاش فراوانی برای اجرایی شدن این طرح داشته‌اند.
 فرماندار شهرستان، مسئولان شهری و شهرستانی و همچنین نماینده بابلسر در مجلس شورای اسلامی از ارکان اصلی جبهه خرمشهرها هستند.
فرمانده سپاه بابلسر  در پایان اظهار کرد: در مراسمی که به‌زودی با حضور مسئولان کشوری و لشکری خواهیم داشت، از تمبر، کتاب، برنامه‌های محلات و آهنگ جبهه خرمشهرهای بابلسر با حضور اعضای شورای تحول محلات در مصلی نماز جمعه رونمایی می‌شود.



 
 
 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار