سید مهدی سید علی ۲ قضاوت متفاوت را در این فصل برای استقلال داشت که اولی بسیار خوش‌یمن بود و دومی اصلا مطابق میل آبی‌ها نبود.
کد خبر: ۸۶۷۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴ 26 June 2020

سید مهدی سید علی ۲ قضاوت متفاوت را در این فصل برای استقلال داشت که اولی بسیار خوش‌یمن بود و دومی اصلا مطابق میل آبی‌ها نبود.

به گزارش ایرنا ، تیم فوتبال استقلال تهران در تنها بازی عقب مانده لیگ برتر در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف فولاد خوزستان رفت و با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. این باخت باعث شد تا استقلال نتواند به رتبه دوم صعود کند و فاصله‌اش با صدر نیز در امتیاز ۱۱ باقی ماند.

مهمترین اتفاق این بازی حول و هوش داور مسابقه بود. سید مهدی سید علیِ ۴۱ ساله ۲ بازیکن استقلال را در نیمه اول و دوم از زمین اخراج کرد و همین رفتار را با فرهاد مجیدی در پایان نیمه نخست داشت. همین مسائل باعث شد تا انتقادات زیادی به عملکرد او از سوی هواداران و پیشکسوتان استقلال شود.

سید علی برای دومین بار در این فصل از مسابقات فوتبال داوری بازی‌های استقلال را به عهده داشت و احتمالا دیگر تا پایان فصل شاهد سوت زدن او برای تیم آبی‌پوش پایتخت نیستیم. او اولین بار حدود ۹ ماه قبل و در تاریخ هشتم مهرماه ۱۳۹۸ جدال گل ریحان برابر استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی را قضاوت کرد که آبی‌ها با نتیجه سه بر یک و در اوقات اضافه به برتری رسیدند. در آن دیدار استراماچونی به اولین برد خود در بازی‌های رسمی با استقلال دست یافت. سید علی در آن جدال یک بازیکن تیم گل ریحان را از زمین اخراج کرد؛ یک پنالتی برای استقلال گرفت و همچنین ۲تن از اعضای کادر فنی گل ریحان را به روی سکو‌ها فرستاد تا به نوعی همه تصمیماتش به نفع استقلال باشد.

حالا، اما بعد از چند ماه دومین قضاوت سیدعلی و تصمیماتش خلاف آن چیزی بود که هواداران استقلال می‌خواستند. او تصمیماتی را گرفت که فارغ از اشتباه یا درست بودنش باعث شد استقلال به پنجمین باخت این فصل خود در لیگ برسد. سید علی فصل قبل ۲ بازی استقلال مقابل تراکتور و ماشین‌سازی را سوت زده بود که در آن ۲ دیدار هم استقلال برنده میدان بود، اما حالا شکست نصیبشان شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار