کد خبر: ۸۶۷۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵ 26 June 2020

نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد از عملکرد مسئولان فرهنگی در این استان، گفت: نظارتی بر سواحل مازندران نمی‌شود.

آیت‌الله محمدباقر لائینی در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه با بیان اینکه 6 تیر روز جهانی مبارزه با مواد مخدر است، اظهار کرد: مواد مخدر، بلای خانمان سوزی محسوب می‌شود که مافیا و تشکیلات پیچیده جهانی پشت سر آن است در حالیکه تمام کشورها داعیه مبارزه با مواد مخدر را دارند.

محمدی لائینی با بیان اینکه کشور در مبارزه با مواد مخدر شهدای زیادی تقدیم کرده است، گفت: روزبه روز مواد مخدر در حال گسترش است به طوری که پس از حضور نیروهای آمریکایی در افغانستان تولید مواد مخدر در این کشور، ۵۰ برابر شده است.

وی گفت: در ماجرای شهدای ۷ تیر شهید آیت الله بهشتی به شهادت رسیدند و در این اتفاق از مازندران نیز ۳ نماینده از ساری ، نوشهر چالوس و نور محمود اباد و یک روحانی نیز شهید شدند.

امام‌جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه، در هفته قوه قضاییه جهش تولید و مبارزه با فساد مورد تاکید  است، خاطرنشان کرد: فساد ستیزی موجب رونق تولید می‌شود، افسار گسیختگی موجود در اقتصاد به ویژه در نرخ طلا و ارز، موجب می‌شود جوانان به ازدواج روی نیاورند و در این زمینه مسئولان باید نظارت خود را افزایش دهند.

لائینی با اشاره به اینکه افسار گسیختکی در بحث فرهنگ موجب آزردگی وجدان خانواده‌های شهدا است، تصریح کرد: متاسفانه بر سواحل مازندران نظارتی نمی‌شود و مسئولان تنها نظاره‌گر هستند.

وی گفت: خبر خوب اینکه سرپرست صمت از افتتاح کارخانه تولید چادر مشکی خبر داده که چندی پیش این ‌کارخانه به تعطیلی کشیده شده بود، باید لباسهای وزین و سنگین ارزان باشد و بر تولید و واردات لباسهای جلف نظارت شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: وزیر اقتصاد از مطالبه نکردن جدی مسئولان مازندرانی گلایه مند بودند بطوریکه تالار فرهنگ مازندران همچنان بعد از ۱۰ سال اندرخم یک‌کوچه است.

محمدی لائینی در مورد گستاخی غربی ها نیز خاطرنشان کرد: غربی‌ها با وجود خلف وعده فراوان، شرمنده نیستند و با وجود خروج آمریکا از برجام، همچنان بدتر از آن حرکت کرده و و این گستاخی را باید با دیپلماسی مقتدرانه پاسخ داد.

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار