احمد حسین زادگان استاندار مازندران روز پنجشنبه از یک خیر کتابخانه ساز استان در جلسه شورای اداری شهرستان‌های عباس اباد، رامسر و تنکابن تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۶۷۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱ 25 June 2020

  دکتر سید نجات حسینی فوق تخصص جراحی پلاستیک قرار است با سرمایه ای حدود ۴ میلیارد تومان برای نخستین بار در کشور کتابخانه سبز را در پارکی در شهرستان ساری احداث کند.

ایرنا - این استاد دانشگاه ساری در خصوص این کتابخانه به خبرنگار ایرنا گفت:‌ این کتابخانه که اخیرا پروانه ساخت ان از سوی شهرداری ساری صادر شده است در مساحتی بالغ بر ۵۰۰ متر مربع در پارک آفتاب قدیم ساری ساخته می شود.

به گفته وی ، از حدود سه سال پیش به دنبال احداث این کتابخانه بودم که عملیات اجرایی ان در اینده آغاز خواهد شد.

وی افزود :‌ با توجه به اینکه این کتابخانه در فضای پارک احداث می شود به فرهنگ کتاب خوانی در این منطقه کمک می کند.

دکتر حسینی خاطر نشان کرد : یکی از ویژگی های پارک های کشور حضور فرزندان به همراه والدین انان در پارک ها است در صورت تکمیل این کتابخانه در پارک می توان امیدوار بود که بچه به همراه والدین انان بتوانند از فضای فرهنگی کتابخانه بهترین استفاده را ببرند.

وی توضیح داد که در اکثر کشورهای پیشرفته نظیر اروپایی هم چنین کتابخانه هایی در پارک ها وجود دارد و خانواده و فرزندان انان در اوقات بیکاری از محل کتابخانه برای مطالعه استفاده می کنند.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است سیستم سرمایشی و گرمایشی ان خورشیدی باشد.

جلسه شورای اداری شهرستان های عباس اباد ، تنکابن و رامسر روز پنجشنبه با حضور استاندار مازندران جمعی از معاونین و مدیران کل استانی با رعایت پروتکل بهداشتی در شهرستان عباس آباد در حال برگزاری است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار