مدیرعامل شرکت عمران و مسکن شمال:
همدلی و وحدت در انجام همه امور باید در اولویت کاری معاونت ها ، مدیران و مسئولین واحدهادراین شرکت باشد و نباید فراموش کنیم که اگر بخواهیم خداوند متعال همواره یاور ما باشد، ابتدا بایدخود ما با هم باشیم و با اتحاد و یک دلی به سوی اهداف عالیه بنیاد وشرکت پیش برویم.
کد خبر: ۸۶۵۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵ 22 June 2020

به گزارش تابناک مازندران ، مدیرعامل شرکت عمران و مسکن شمال اظهار داشت : بررسی عملکرد حوزه های مختلف در سال جاری و نیز بر شماری اولویت های کاری مورد تاکید ماست.

بر اساس این گزارش، جلسه شورای معاونین شرکت عمران و مسکن شمال به ریاست مدیرعامل شرکت ، معاونین و جمعی از مسئولین برگزار شد.

بررسی عملکرد شرکت عمران و مسکن شمال
 

در ابتدای این جلسه مهندس عباس زاده مدیر عامل شرکت عمران و مسکن شمال با هدف تبین استراتژی و سیاستهای کاری شرکت اظهار داشت: تمامی همکاران شرکت می بایست خود را مالک شرکت بدانند و تمام تلاش خود را در جهت حیف و میل نشدن منابع بکار گیرند.

وی افزود: بررسی عملکرد حوزه های مختلف در سال جاری و نیز بر شماری اولویت های کاری مورد تاکید ماست.

مهندس عباس زاده با تأکید بر همکاری و هم افزایی کلیه واحد ها و حوزه ها در شرکت خاطر نشان کرد: همه مدیران با پرهیز از تصمیم گیری های یک سویه باید به سمت هم افزایی و بهره وری بیشتر حرکت کنند.

وی ادامه داد: همدلی و وحدت در انجام همه امور باید در اولویت کاری معاونت ها ، مدیران و مسئولین واحدهادراین شرکت باشد و نباید فراموش کنیم که اگر بخواهیم خداوند متعال همواره یاور ما باشد، ابتدا بایدخود ما با هم باشیم و با اتحاد و یک دلی به سوی اهداف عالیه بنیاد وشرکت پیش برویم.

مهندس عباس زاده مدیر عامل شرکت عمران و مسکن شمال درپایان تصریح کرد:امیدواریم با تمرکز بر توسعه و حمایت های همه جانبه از این شرکت بتوانیم از نتایج عملکردی آن در ارائه خدمات بهتر موفق تر باشیم.

مهدی رفیعی خبرنگارتابناک بابل

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
کار اصلی این شرکت چیه..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
انسالا خیره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار