مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس پس از وقفه‌ای سه ماهه امشب با دیدار حساس تیم‌های منچسترسیتی و آرسنال از سر گرفته می‌شود.
کد خبر: ۸۶۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳ 17 June 2020

به گزارش تابناک سمنان: مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس پس از وقفه‌ای سه ماهه امشب از ساعت ۲۳:۴۵ با دیدار حساس تیم‌های منچسترسیتی و آرسنال در ورزشگاه "اتحاد" از سر گرفته می‌شود.

۲ تیم در شرایطی رو در روی هم قرار می‌گیرند که آبی پوشان شهر منچستر با ۵۷ امتیاز از ۲۸ بازی در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارند و سرخپوشان لندنی از همین تعداد بازی، ۴۰ امتیاز اندوخته اند و در رتبه نهم لیگ برتر جای گرفته اند.

میکل آرتتا که قبل از در دست گرفتن  سکان هدایت آرسنال، دستیار پپ گواردیولا در منچسترسیتی بود و به همراه او ۲ بار پیاپی فاتح لیگ جزیره شد، یک بار دیگر به ورزشگاه "اتحاد" برمی گردد، اما این بار در قامت یک سرمربی تا برابر استادش نشان دهد که چه در چنته دارد و آموخته هایش را به سنگ محک "پپ" بزند.

منچسترسیتی- آرسنال؛ رویارویی استاد با شاگرد

کمک مربی سابق منچسترسیتی که دسامبر سال ۲۰۱۹ هدایت توپچی‌ها را در دست گرفت و جانشین "اونای امری" شد، قبل از تعطیلی رقابت‌های لیگ جزیره در ماه مارس، با آرسنال شروع امیدوار کننده‌ای داشت و تیمش رکورد ۷ بازی بدون شکست را ثبت کرد، از جمله این که در سه بازی آخر سه برد به دست آورد.

اما در بازی امشب آمار‌ها به سود منچسترسیتی است، این تیم در هر ۶ مسابقه آخر خود برابر آرسنال به پیروزی دست یافته است.در واقع، توپچی‌ها نه تنها نتوانسته اند در این ۶ بازی برابر سیتی از شکست فرار کنند، بلکه پیش از پایان نیمه اول دست‌ها را به علامت تسلیم بالا برده اند.این تیم در چهار دیدار از شش مسابقه لیگ برتر، قبل از پایان نیمه اول حداقل ۲ گل دریافت کرده است.

"سیتیزن ها" در آخرین بازی خود قبل از تعطیلی مسابقات لیگ برتر، در دربی منچستر متحمل شکست ۲ بر صفر شدند، اما در بازی امشب شانس مسلم پیروزی هستند.

حالا توپچی‌ها با این سابقه‌ی ناگوار قرار است برابر تیمی بازی کنند که مطمئناً قصد دارد با کسب نتیجه‌ای خوب شکست در دربی را به فراموشی بسپارد.

در آن سوی میدان پنج مسابقه آخر شاگردان "آرتتا" در لیگ به تساوی ختم شده است و احتمال می‌رود یک بار دیگر برای کسب یک امتیاز به میدان بروند.

منچسترسیتی- آرسنال؛ رویارویی استاد با شاگرد

گرچه به دلیل شرایط خاص ناشی از شیوع کرونا این بازی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد، اما با خبر‌های خوشی که از اردوی آبی پوشان به گوش هواداران این تیم رسیده آن‌ها با خاطر آسوده تری می‌توانند بازی تیم محبوب خود را پیگیری کند؛ کوین دی بروینه و آیمریک لاپورته که در شکست مقابل منچستریونایتد، غایب بودند می‌توانند در این بازی به میدان بروند، در حالی که لروی سانه نیز پس یک دوره غیبت طولانی برای اولین بار در این فصل می‌تواند در ترکیب سیتی قرار بگیرد.

علاوه بر این ها، هکتور بیرین، سعاد کولاسیناچ و کی ران تیرنی همگی از بند مصدومیت رها شده اند.

این مسابقه نه تنها برای هواداران ۲ تیم داخل میدان اهمیت دارد، بلکه طرفداران لیورپول، صدرنشین فعلی لیگ برتر، هم نگاه ویژه‌ای به آن خواهند داشت. زیرا پیروزی آرسنال در این مسابقه می‌تواند قهرمانی لیورپول را تسریع و تسهیل کند. در این صورت سرخپوشان بندر لیورپول که با ۸۲ امتیاز بر صدر جدول تکیه زده اند می‌توانند روز یکشنبه در دربی "مرسی ساید" برابر اورتون جشن قهرمانی بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار