رسپولیسی‌ها هم که تا به حال با در اختیار داشتن انصاری و محمد نادری خیال‌شان از سمت چپ خط دفاعی راحت بود، حالا یکی از این دو نفر را از دست داده‌اند و فقط نادری را دارند.
کد خبر: ۸۵۹۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹ 07 June 2020

 همشهرى: خبر غیرمنتظره برای پرسپولیسی‌ها، آسیب‌دیدگی محمد انصاری از ناحیه زانو بود؛ اگر پیش‌بینی اولیه در مورد پارگی رباط انصاری درست باشد، او و پرسپولیس با یک گرفتاری درست و حسابی مواجه شده‌اند. این دومین پارگی رباط حاج محمد است. او قبلا در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا از این ناحیه مصدوم شده بود و اهالی فوتبال می‌دانند که 2 پارگی رباط برای یک بازیکن حرفه‌ای، حتی ممکن است آینده او را به خطر بیندازد.

 از سوی دیگر پرسپولیسی‌ها هم که تا به حال با در اختیار داشتن انصاری و محمد نادری خیال‌شان از سمت چپ خط دفاعی راحت بود، حالا یکی از این دو نفر را از دست داده‌اند و فقط نادری را دارند.

 جالب اینجاست که خود نادری هم اوایل تیرماه با پایان قرارداد قرضی‌اش در اختیار کورتریک قرار خواهد گرفت و شاید حتی برای استفاده از او تا آخر این فصل هم نیاز به توافق با باشگاه بلژیکی باشد. اگر فرض کنیم همه‌‌چیز خوب پیش برود و نادری ماندگار شود، دوری چند ماهه انصاری پرسپولیسی‌ها را وادار خواهد کرد به فکر خرید یک مدافع چپ ذخیره باشند؛ اگرچه محسن ربیع‌خواه هم قابلیت بازی در این پست را دارد. به هر حال پارگی رباط انصاری خبر بسیار بدی است که بخشی از معادلات فنی سرخپوشان را به هم می‌ریزد. گفتنی است این بازیکن تا پایان لیگ بیستم با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و در هر صورت بازیکن این تیم باقی خواهد‌ماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار