حرف علی کریمی در مناظره با محمدرضا ساکت درست بود!
فدراسیون فوتبال ایران سرانجام پذیرفت تا بندهای موردنظر فیفا را اصلاح و به این ارگان ارسال کند. اتفاقی که حداقل فعلا جلوی تعلیق فوتبال ایران را می گیرد.
کد خبر: ۸۵۸۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱ 05 June 2020

به گزارش تابناک مازندران؛ 23 بهمن 96 بود که علی کریمی در مناظره با محمدرضا ساکت در برنامه نود شرکت کرد. در آن برنامه علی کریمی بارها از ساکت خواست تا امضای فیفا مبنی بر تایید اساسنامه فدراسیون فوتبال را به بینندگان نشان دهد که هر بار با طفره رفتن ساکت از این موضوع همراه شد. حالا بعد از گذشت بیش از 2 سال مشخص شده که اساسنامه فدراسیون فوتبال تاییده مجلس شورای اسلامی و فیفا را ندارد و سال ها به صورت غیرقانونی به فعالیتش ادامه داده است. این بار اما فیفا کوتاه نیامد علاوه بر لغو انتخابات فدراسیون فوتبال اعلام کرد اگر هشتاد بند اعلام شده و خلاف تاییده ی فیفا اصلاح نشود فوتبال ایران تعلیق می شود.

اصلی ترین بند، حذف وزیر ورزش از حضور در مجمع انتخاباتی است و البته مستقل شدن سه کمیته ی استیناف، انضباطی و اخلاق است که باید از زیرمجموعه ی فدراسیون فوتبال خارج شوند و به صورت مستقل در انتخابات افراد مذکور رای بیاورند و اعلام شوند.

محمد مهدی نبی ظهر امروز در حضور خبرنگاران اعلام کرد بندهای مورد نظر فیفا با حمایت وزیر ورزش اصلاح و به سوییس ارسال شد تا جلوی تعلیق فوتبال ایران گرفته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار