حجم بالای خودروها در این محور سبب شده تا شاهد ترافیک سنگین چندین ساعته در این محور باشیم و برای تخلیه بار ترافیکی سنگین مجور به انسداد مقطعی این محور شدیم.
کد خبر: ۸۵۷۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸ 03 June 2020

ترافیک سنگین در جاده کندوان که از پیش از ظهر امروز چهارشنبه سبب متوقف ماندن چند ساعته خودروها در این محور شده بود ، دقایقی پیش با مدیریت پلیس راه تا حدودی تخلیه شده و هم اکنون تردد خودروها به صورت روان جریان دارد.

ایرنا - فرمانده پلیس راه انتظامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گفت که پس از اعمال محدودیت تردد چند ساعته خودروها در محور چالوس - کرج و تخلیه زیاد خودرهای این محور، هم اکنون ترافیک در جاده کندوان نیمه سنگین و روان است.

سرهنگ علیرضا قدمی افزود : حجم بالای خودروها در این محور سبب شده تا شاهد ترافیک سنگین چندین ساعته در این محور باشیم و برای تخلیه بار ترافیکی سنگین مجور به انسداد مقطعی این محور شدیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تردد در این محور بدون هیچ مشکلی در حال انجام است ، به رانندگان توصیه کرد ضمن رعایت نکایت ایمنی با آرامش کامل رانندگی کنند.

بر اساس گزارش مرکز مدیریت راههای مازندران ، هم اکنون ترافیک در محور هراز از سه راهی بلده تا آبعلی نیمه سنگین و تردد روان است.

پلیس راهنمایی و رانندگی کشور پیش از این با اعلام محدودیت های ترافیکی در محورهای منتهی به مازندران ، اعلام کرده بود که تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ سه شنبه تا ۲ بامداد امروز چهارشنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه شانزدهم تا ۲ بامداد روز شنبه هفدم خرداد از کرج (میدان امیرکبیر) به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه مرزن آباد بسمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

بر اساس اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی کشور ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه شانزدهم تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه هفدهم خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء ) بصورت یکطرفه خواهد بود.

همچنین پلیس راهنمایی و رانندگی کشور این اطلاعیه تاکید کرد که در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محور های هراز و کرج - چالوس اعمال خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار