اخبار کامل نیروی انتظامی همه استان مازندران در دوازدهم خرداد
اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در دوازدهم خرداد توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق و وضعیت راه ها از سوی رئیس پلیس راه استان مازندران به شرح زیر تشریح گردید .
کد خبر: ۸۵۷۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶ 01 June 2020

  به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در دوازدهم خرداد ماه سال 1399 به این شرح است :
بر اساس این گزارش، اخبار انتظامی استان مازندران مورخه 99/3/12 تقدیم حضور می گردد :

کشف انبارسموم کشاورزی در ساری 

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف انبار احتکار سموم کشاورزی به ارزش 10 میلیارد ریال در یکی از روستاهای حومه شهرستان ساری خبر داد. 

سردار"مرتضی میرزایی" در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : در راستاي مبارزه با جرايم اقتصادي به ويژه مصاديق گوناگون احتکار در شرايط حساس اقتصادي کشور و در پي کسب خبری مبنی بر اينکه مقادير زيادي سموم کشاورزي در یک کارگاه تولیدی واقع در یکی از روستاهاي حومه شهرستان ساری احتکار شده، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در اين راستا کارآگاهان پليس در حوزه مبارزه با جرايم اقتصادي طي هماهنگي با بازرسان و کارشناسان جهاد کشاورزي و اداره صمت استان به انبار و کارگاه مورد نظر عزيمت کردند .

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار داشت: در بازرسی از این کارگاه تولیدی بیش از 22 هزار لیتر انواع سموم کشاورزي که در پشت جعبه ها و سبد هاي ميوه به صورت ماهرانه جاسازی شده بود، کشف شد.

سردار میرزایی، افزود: برابر بررسی ها و نظریه کارشناسی ارزش ریالی این میزان سموم کشاورزی که بدون مجوز بوده 10 میلیارد ریال برآورد شده که کلیه اموال مکشوفه به انبار جهاد کشاورزي استان منتقل و با شناسایی متهم، پرونده قضائي در این خصوص تشکيل شد.#

 آمادگی کامل پلیس مازندران در اجرای طرح سالم سازی دریا 

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران از آمادگی کامل پلیس در اجرای طرح های تابستانه و طرح سالمسازی دریا در این استان خبر داد. 

 سرهنگ علی عارف نژاد ضمن بازدید از طرح های سالمسازی دریا در شهرستان های ساحلی، گفت: استان مازندران به واسطه برخورداری از مواهب الهی هرساله پذیرای حجم بسیاری از مسافرت ها به این استان است .

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران، با اشاره به شیوع بیماری کرونا در تعطیلات نوروزی سال جاری و ماندن مردم در خانه، تصریح کرد: به همین دلیل شاهد حجم گسترده ای از مسافرت ها به استان مازندران در ایام تعطیلات متصور می باشد .

سرهنگ عارف نژاد از آمادگی کامل پلیس در اجرای طرح های تابستانه و طرح سالم سازی دریا در طول سواحل این استان با بهره گیری از حداکثر توان و ظرفیت انتظامی استان خبر داد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان، تصریح کرد: تمامی زیر ساخت های لازم برای اجرای طرح های تابستانه پلیس در حوزه های انتظامی، امنیتی و ترافیکی انجام شده و امیدواریم مسافران عزیز این استان خاطرات خوشی را از سفر به استان مازندران با خود به ارمغان ببرند.

وی با اشاره به لزوم همکاری مردم و مسافران در مقابله با بیماری کرونا، گفت: با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح استان تمهیدات لازم برای پیشگیری از این بیماری در سطح استان اندیشیده شده است.

سرهنگ عارف نژاد برخورد با مخلان نظم و امنیت در سواحل را از مهمترین مطالبات مردم از پلیس در ساماندهی سواحل دریا برشمرد و با تاکید بر همکاری مردم با پلیس در این راستا، گفت: پلیس با هرگونه ناهنجاری اجتماعی در سواحل و مناطق گردشگری نظیر سگ گردانی،بی حجابی و... برابر قانون برخورد خواهد کرد.

عارف نژاد با توصیه مردم و مسافران به پرهیز از شنا در خارج از طرح های سالمسازی دریا، تاکید کرد: مردم و مسافران گرامی برای حفظ سلامت خود و خانواده هایشان لازم است با پلیس و سایر دستگاه های امدادی و نظارتی همکاری لازم را داشته باشند .

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان در پایان با اشاره به امکان افزایش و انتقال ویروس کرونا در طی سفر از کلیه هموطنان خواست: تا ریشه کنی کامل این ویروس برای تضمین سلامتی خود و دیگران با پرهیز از سفرهای غیر ضروری و رعایت مسائل بهداشتی گامی موثر در این راه برداشته و خاطرات خوش برای خود، خانواده و دیگر افراد جامعه بویژه کارکنان خدوم سلامت کشور رقم بزنند.

 دستگیری 2 سارق منزل با 15 فقره سرقت در محمودآباد 

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری 2 سارق حرفه ای منزل با 15 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمود حسین زاده "در بیان جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در یکی از روستاهای این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، افزود: در اجرای این ماموریت پس از هماهنگی های قضائی، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و بررسی های اطلاعاتی، موفق به شناسایی 2 سارق حرفه ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ حسین زاده، از دستگیری متهمان که در منزلی مجردی سکونت داشتند خبر داد و خاطر نشان کرد: این افراد در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 15 فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد در خاتمه به شهروندان،توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعا به پليس110 اطلاع دهند.

 دستگیری سارق اماکن خصوصی در بابل 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی با 8 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدمحسن جعفری در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و دوربین های مداربسته در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه سارق را شناسایی کردند .

سرهنگ جعفری، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 8 فقره سرقت شامل سرقت در این شهرستان اعتراف کرد .

وی با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، در صورت مشاهده افراد ناشناسی که بدون جهت در محدوده محل سکونت آنان پرسته می زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

 دستگیری 2 قاچاقچی موادمخدر در تنکابن 

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف 4 کیلوگرم موادمخدر از 2 عامل افیونی در این شهرستان خبر داد . 

سرهنگ "محمدصادق شاه نظری" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پي کسب خبری مبني بر توزیع مواد مخدر در شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر اين فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، افزود: مأموران پس از انجام تحقيقات پلیسی و بررسي های ميداني، موفق به شناسایی و دستگیری 2 سوداگر مرگ در عملیاتی ضربتی شدند.

وی از کشف 4 کیلوگرم حشیش در بازرسی از خودروی این 2 قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ شاه نظری در خاتمه از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی با پلیس همکاری کرده و در صورت برخورد با هرگونه ناهنجاری اجتماعی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

 دستگیری سارق باغات و مزارع کشاورزی در تنکابن 

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن ، از شناسايي و دستگيري 2 سارق باغات و مزارع کشاورزی با 7 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ محمدصادق شاه نظری در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پي وقوع سرقت اموال و محصولات باغات و مزارع کشاورزی در شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن ، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه 2 سارق را در این سرقت ها شناسایی کردند .

وی، تصريح کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهمان دستگیر و در بازجويي‌هاي به عمل آمده به 7 فقره سرقت محصولات و تجهیزات باغات و مزارع کشاورزی در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ شاه نظری ضمن هشدار به صاحبان باغات و مزارع کشاورزی از آنان،خواست: تا حد ممکن از قرار دادن وسایل و تجهیزات کشاورزی در مزارع و باغات خودداری کرده و آنها را در محلی امن قرار دهند.

 دستگیری2 سارق اماکن خصوصی در گلوگاه 

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری2 سارق منزل با کشف 6 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "اسماعیل حسن زاده "در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان گلوگاه موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

وی، افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی به 2 سارق سابقه دار مظنون و آنان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ "حسن زاده" در ادامه خاطر نشان کرد : متهمان در بازجویی ها تاکنون به 6 فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند .

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را به پليس110 اطلاع دهند .

 

دستگیری سارقان ادوات ریلی توسط ماموران پلیس راه آهن شمال 

رئیس پلیس راه آهن شمال از دستگیری 2 سارق ادوات ریلی توسط ماموران این پلیس خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد خانی در تشریح این خبر، گفت: در اجرای طرح برقراری امنیت ریلی، ماموران این پلیس در حین اجرای گشت انتظامی در محوطه ایستگاه راه آهن قائم شهر موفق به کشف مقادیر قابل توجهی ادوات ریلی شدند .

رئیس پلیس راه آهن شمال تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 2 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.

سرهنگ خانی از دستگیری متهمان در عملیاتی ضربتی خبر داد و خاطرنشان کرد: در ادامه این عملیات 120 کیلوگرم قطعات و ادوات ریلی در محلی که متهمان اموال سرقتی را در آن مخفی می کردند، کشف شد.

وی همچنین اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدندن و موضوع در دست بررسی است .

 دستگیری 2 سارق حرفه ای در جویبار 

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از دستگیری 2 سارق حرفه ای و کشف 6 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامرضا جعفری در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در شهرستان جویبار، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی 2 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند .

سرهنگ جعفری، افزود: پس از هماهنگی های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 6فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

وی از کشف، اموال مسروقه در ادامه رسیدگی به این پرونده نیز خبر داد و بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

 کشف 5 کیلوگرم تریاک در فریدونکنار 

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از کشف 5 کیلوگرم تریاک و دستگیری باند عاملان افیونی در این شهرستان خبر داد . 

سرهنگ حسن هاشم پور در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت:در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی از فعالیت باند 3 نفره قاچاق مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در یک عملیات ضربتی متهمان را در حین انتقال مواد مخدر به این شهرستان با یک خودروی سواری دستگیر کردند .

سرهنگ هاشم پور از کشف 5 کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروی متهمان خبر داد و خاطر نشان كرد: این سوداگران مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در خاتمه از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

 

دستگيري سارق ساختمان های نیمه کاره در بهشهر 

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از شناسايي و دستگيري سارق ساختمان های نیمه کاره با 21 فقره سرقت خبر داد. 

سرهنگ "حسن عنایتی گنجی " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت : در پی وقوع سرقت های صورت گرفته از ساختمان های نیمه کاره در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی سارق را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند .

سرهنگ عنایتی، خاطرنشان کرد: متهم در بازجويي‌هاي انجام شده تاکنون به21 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در پايان ضمن هشدار به صاحبان ساختمان های نیمه کاره و در حال ساخت از آن ها خواست: از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی در محل پس از اتمام ساعت کار اجتناب کرده و وسایل مذکور را در جای امن و قابل اطمینان نگهداری کنند.#

 

دستگیری 11 سارق در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي كلاردشت 

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از دستگیری 11 سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد . 

سرهنگ "قاسم عزيزي كراني" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت : به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمي و برقراري نظم و امنيت طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در اين شهرستان به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، تصریح کرد: ماموران در اجراي این طرح ضمن انجام گشت هاي هدفمند موفق به دستگيري 11 سارق و کشف 8 فقره انواع سرقت در این شهرستان شدند.

سرهنگ عزيزي در ادامه خاطر نشان كرد: در اين طرح از 20 واحد صنفي بازديد كه به 15 واحد صنفي تذكر و اخطار پلمپ داده شد و 2 واحد صنفي نیز به علت عدم رعايت ضوابط قانوني و صنفي پلمپ شد.

وي از توقیف 51 خودرو و 31 دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: در ادامه اجرای این طرح ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی نیز موفق به شناسایی و دستگیری 5 معتاد متجاهر و 3 خرده فروش مواد افيوني در این شهرستان شدند .

فرمانده انتظامي شهرستان كلاردشت در پايان از معرفي متهمان به مراجع قضايي خبرداد و با قدرداني از تعامل خوب مردم با پليس از شهروندان خواست: با سرلوحه قرار دادن هشدارهاي انتظامي و استفاده مطلوب از سامانه 110در راستاي ارتقاي احساس امنيت، هميار هميشگي پليس باشند.

 

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در رامسر 

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از دستگیری 3 سارق حرفه ای اماکن خصوصی با 8 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی قیصری در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه ، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند .

سرهنگ قیصری، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهمان دستگیر شدند و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 8 فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند .

وی با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، در صورت مشاهده افراد ناشناسی که بدون جهت در محدوده محل سکونت آنان پرسته می زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند

 

دستگیری سارق اماکن خصوصی در گلوگاه 

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری2 سارق منزل با 5 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "اسماعیل حسن زاده "در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان گلوگاه موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

سرهنگ حسن زاده، افزود: در اجرای این ماموریت ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی، 2سارق سابقه دار به عنوان مظنون شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : متهمان در بازجویی ها تاکنون به 5 فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعا به پليس110 اطلاع دهند.

خبر: سلمان مهدوی خبرنگار تابناک ساری

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
aref
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
از پرسنل و فرماندهی نیروی انتظامی رامسر کمال تشکر و قدردانی را داریم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار