کد خبر: ۸۵۶۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۱ 01 June 2020

بسمه تعالی
انالله و اناالیه راجعون
پرواز غم انگیز سیمرغ خاطرات ما در رسانه ملی معلم فرهیخته، حبیب الله فرنیا جاودانه ترین بذر حسرت را در دل ما کاشت و پرچم غم را در مزرعه احساسات ناب ما به اهتزاز درآورد تا یکبار دیگر به ما یادآور شود که پرنده رفتنی است، پرواز را بخاطر بسپار!
فرنیای دوست داشتنی، رفیق توی دل ماندنی، در طرفةالعینی ما را جا گذاشت و تنها گذاشت!
فرنیای متعهد که حتی یک لحظه از سنگر فرهنگ جدا نشد و تنها دغدغه اش، نقش آفرینی در کارخانه انسان سازی بود.
فرنیای عزیزی که چه در کسوت یک معلم و که در کرسی یک مدیر، چه در آموزش و پرورش و چه در رسانه ملی، به عنوان یک انسان خدوم، ساده و صمیمی بود.
فرنیای متواضع و فروتن، که تا آخرین نفس محبوب و معتمد مردم بود و حضورش به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی، تضمین پیروزی و موفقیت نامزدها بود!
فرنیای خوش اخلاق که یک لحظه بی لبخند دیده نشد و تبسم متین او هدیه عاطفی اش به دوستانی بود که در کثرت محبت، او را نگین حلقه خود می کردند!
باور کنید که باور فراقش بر ما که در حلقه مهربانی مضاعف می زیستیم، آتشین تر از تازیانه تنبه و عبرتیست که تا واپسین دمان عمر، شاخص تذکر و توجه ما به این سفر اخروی است.
اگر چه خبر ناگهانی هجرانت، ما را در غم حرمان فروبرد، اما تداعی خاطراتت ما را به فرادست هایی برد که شاید هرگز افق نگاهمان به آن دوردست ها متمرکز نمی شد.
فرنیای دل انگیز، در دلبرانه ترین حالت، دلهای ما را به یغما برد!
رسانه ملی در غم این مدیر توانمند و متعهد چه در خراسان رضوی و چه در مازندران که حتی در مسند قائم مقامی هم ایفای رسالت کرد، داغدار و صاحب عزاست.
فرنیای عزیز
تردید ندارم که نام و یاد و مرام و جلوه های دوست داشتنی ات تا همیشه در ذهن و قلب ما جاودان خواهد ماند و یکایک همکاران، خود را سوگوار فراق ناگهانی ات دانسته و فرنیای رسانه را الگوی خود قرار داده و تابناکی حضورت را استمرار خواهند بخشید.
هادی ابراهیمی
مدیرکل صدا و سیمای مازندران

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
زهیر باقرزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
مدیر دبیرستان البرز
رفیق تمام دانش آموزان

خدا رحمت کنه حاج حبیب رو
به حامد عزیز تسلیت عرض می کنم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار