علاوه بر این پروازهای مسیرهای تهران - رامسر و بالعکس در تمام روزهای هفته و همچنین پروازهای مسیر اصفهان - رامسر و بالعکس در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه برقرار است.
کد خبر: ۸۵۶۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲ 31 May 2020

پروازهای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی در مسیر رامسر - مشهد و بالعکس پس از ۲۷ ماه وقفه روز یکشنبه برقرار شد.

ایرنا: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی به خاطر موانع پروازی در باند فرودگاه رامسر پروازهای این فرودگاه را به حالت تعلیق در آورد ولی به دنبال رفع موانع پروازی و بهره برداری طرح توسعه باند جدید فرودگاه رامسر در پنجم خرداد خط پروازی مسیر رامسر به مشهد از سرگرفته شد.

طرح توسعه فرودگاه رامسر پنجم خرداد ماه امسال با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید و برای ساخت و تکمیل باند این فرودگاه از یک هزار و ۵۰۰ متر به ۲ هزار و ۷۰۰ متر و به عرض ۴۵ متر ۱۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

با بهره برداری از باند بتنی فرودگاه رامسر امکان نشست و برخاست هواپیماهای متوسط پیکر از جمله ایرباس ۳۲۰ و فوکر ۱۰۰ فراهم شده است که ظرفیت پذیرش پروازهای این فرودگاه در ناوگان هوایی کشور به میزان ۸ برابر افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه رامسر، پروازهای مسیر تهران رامسر مشهد و بالعکس با هواپیمای ای تی ار شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی در روز یکشنبه راس ساعت ۹:۴۵ دقیقه فرودگاه رامسر را به مقصد مشهد ترک می کند.

همچنین پرواز روز چهارشنبه این مسیر هم ساعت ۱۴ و ۵۵ دقیقه وارد فرودگاه رامسر می شود و در ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه هم هواپیما این فرودگاه را به سمت مشهد ترک می کند.

علاوه بر این پروازهای مسیرهای تهران - رامسر و بالعکس در تمام روزهای هفته و همچنین پروازهای مسیر اصفهان - رامسر و بالعکس در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه برقرار است.

فرودگاه شهرستان گردشگرپذیر ۸۰ هزار نفری رامسر با قدمتی بیش از۵۰ سال یکی از زیباترین فرودگاه های شمال کشور است که در ضلع شمالی شهر و در حاشیه دریا خزر قرار دارد و طبق اسناد موجود ساخت آن به سال ۱۳۴۲ باز می گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار