این حادثه بر اثر برخورد یک خودروی وانت نیسان با یک خودروی پژو 405 با 3 سرنشین در محدوده گزنک به وقوع پیوست . راننده خودرو پژو فوت کرد و راننده خودروی وانت نیسان و سایر سرنشینان خودرو پژو مجروح شدند و با حضور عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند .
کد خبر: ۸۵۶۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹ 30 May 2020

به گزارش تابناک مازندران، رئیس پلیس راه استان مازندران از وقوع حادثه رانندگی با یک کشته و 3 مصدوم در محور هراز شهرستان آمل خبر داد .

بر اساس این گزارش، سرهنگ "علیرضا قدمی " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور هراز بلافاصله ماموران انتظامی بخش لاریجان به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس پلیس راه استان مازندران ، افزود: این حادثه بر اثر برخورد یک خودروی وانت نیسان با یک خودروی پژو 405 با 3 سرنشین در محدوده گزنک به وقوع پیوست .

سرهنگ قدمی از کشته شدن راننده خودرو پژو در این حادثه خبر داد و خاطر نشان کرد: راننده خودروی وانت نیسان و سایر سرنشینان خودرو پژو مجروح شدند و با حضور عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند .

وی با بیان این که علت تامه این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است در خاتمه به رانندگان توصیه کرد: با رعايت قوانین راهنمایی و رانندگی ضمن بالا بردن ضريب ايمني خود و سایر افراد، فرهنگ خود را به نمايش بگذارند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار