فرمانده انتظامی شهرستان ساری از انهدام باند سارقان خودرو با 15 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .
کد خبر: ۸۵۵۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۳ 27 May 2020

به گزارش تابناک مازندران، سرهنگ"ناصرعلی صفر پور" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع سرقت خودرو در ساری، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی و کلانتری 11 امیر مازندرانی قرار گرفت.

فرماندهی انتظامی شهرستان ساری،افزود: در پی وقوع این سرقت ماموران با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یک باند سرقت خودرو در این شهرستان شدند .

سرهنگ صفرپور، خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی در عملیاتی ضربتی سرکرده اصلی این باند را در حال اوراق کردن یک خودروی سرقتی در مخفیگاهش دستگیر کردند .

وی در ادامه اظهار داشت: متهم در بازجویی های به عمل آمده به تشکیل باند سرقت خودرو با همراهی 2 نفر از همدستانش که به تازگی از زندان آزاد شده بودند اعتراف کرد .

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: ساییر اعضای این باند نیز در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 2 فقره سرقت خودرو و بیش از 15 فقره سرقت قطعات خودرو طی یک هفته گذشته در شهرستان ساری اعتراف کردند .

صفرپور با اشاره به کشف خودروهای سرقتی از مخفیگاه اعضای این باند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

سرهنگ صفر پور ضمن هشدار به دارندگان وسایل نقلیه از آنها خواست: حتی الامکان وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی، قفل پدال و فرمان مجهز کرده و از قرار دادن مدارک شناسایی، تجهیزات جانبی و وسایل گران قیمت در داخل اتومبیل بپرهیزند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار