با دستور مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مقرر گردید که مسابقات لیگ برتر نه هفته پایانی را برگزار کند ، این در حالی ست که هنوز ویروس مهلک کرونا از بین نرفته است . به خاطر عدم صداقت و 17 دلیل دیگر استعفا دادم که شاید در آینده‌ای بسیار نزدیک آنها را منتشر کنم.
کد خبر: ۸۵۴۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹ 25 May 2020

به گزارش تابناک مازندران ،  احمد سعادتمند، مدیرعامل مازنی باشگاه استقلال در بدترین شرایط ممکن این سمت را پذیرفت و در واقع به اعتقاد خیلی از کارشناسان اشتباه بزرگی را مرتکب شده است .

بر اساس این گزارش ، پیش از وی فتح الله زاده که محبوبیت زیادی بین هواداران آبی ها دارد ، وقتی شرایط را آشفته دید خیر مدیر عاملی این تیم پرطرفدار را خورد ...

مدیرعامل باشگاه استقلال اظهار داشت : سعی می کنم کارنامه قابل قبولی از خود ارائه دهم ، هر چند مشکلات باشگاه بیش از آن چیزی ست که تصور می شد .

در مهمترین گام، مطالبات دیاباته را پرداخت کرده ایم و برای گرفتن حق و حقوقمان کمیته تشکیل دادیم.

 سعادتمند در ادامه گفت : دو هفته پیش از فرهاد مجیدی لیست تمدیدی‌ها و بازیکنان جدید برای فصل بعد را خواستم که منتظرم این لیست به دستم برسد. دیاباته 255 هراز دلار طلب داشت که ما 262 هزار دلار به حساب او واریز کردیم.آمارهای رسمی و غیررسمی که درمورد ابتلا به کرونا در تیم‌های مختلف می‌شنوم، نگران کننده است و امیدوارم صحت نداشته باشد.

وی ادامه داد : شرکت «جهان فولاد متین» چون با شرکت‌های زیادی طرف قرارداد است می‌تواند از لحاظ مالی بسیار به نفع استقلال باشد.از هفته آینده برنامه منظم خود را برای آکادمی باشگاه تنظیم می‌کنیم. همچنین علاوه بر پرداختی‌ها به تیم امید به جوانان و نوجوانان هم پرداختی خواهیم داشت. طی مدتی که رئیس هیات مدیره استقلال بودم، به خاطر عدم صداقت و 17 دلیل دیگر استعفا دادم که شاید در آینده‌ای بسیار نزدیک آنها را منتشر کنم.
«کمیته وصول مطالبات» استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال افزود : برای گرفتن حق و حقوق‌مان از قراردادهای سال گذشته، «کمیته وصول مطالبات» تشکیل دادیم و در این راه از دستگاه‌های نظارتی هم کمک خواهیم گرفت. برای گرفتن حق استقلال، مقابل دوست عزیزی که هم‌رزم و دوست من و یک طرف قرارداد است و در حال حاضر مسئولیت بزرگی در کشور دارد، ایستادم. هنوز رضایت کامل از کیفیت زمین چمن مجموعه انقلاب ندارم و با منتقل شدن تمرینات به زمین شماره 2، این مشکلات را برطرف می‌کنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار