عضو هیئت مدیره شرکت راهبران در جلسه رفع مشکلات بندر در فریدونکنار
بجای احداث اقامتگاه ، آلاچیق‌ها ، جت‌اسکی و... در زمین ۱۵ هکتاری بندر، کارخانجات بسته‌بندی برنج و مرکبات ایجاد کنید.کشور روسیه مرکبات خود را از ترکیه تهیه و تشنه مرکبات است.اینجا را به پایلوت بسته‌بندی برنج و مرکبات تبدیل تا موجب ایجاد شغل و رونق منطقه شود.
کد خبر: ۸۵۳۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶ 24 May 2020

به گزارش تابناک مازندران، بهروز احمدی عضو هیئت مدیره شرکت راهبران در جلسه رفع مشکلات بندر گفت: عدم ثبات قوانین و درایت در بعضی از مسئولان باعث افت و خیزها در سرمایه‌گذاری ها می‌شود.سرمایه‌دار برای آنچه که هدفگزاری کرده تمام دارایی خود را هزینه می‌کند،اما متاسفانه با تغییر قوانین یک شبه کل اهداف و سرمایه آن از بین می‌رود. جوابگو خیلی کم است هرکس که جواب می‌دهد هیچ اقدامی نمی‌کند.

بر اساس این گزارش، وی در ادامه بیان داشت : شورای شهر در دوره گذشته سنگی را به چاه انداخت که ثمره کارشان حال و روز امروز بندر است.درک این موضوع که ما مستاجر هستیم و اگر ادعایی دارید از مالک بخواهید بسیار سخت است؟برای همین تفکر ما را با مشکلات زیادی روبرو کردند.

وی سپس گفت : افرادی که در شهر مسئولیت می‌پذیرند بیشتر با تبلیغات زندگی می‌کنند.از زمانی که به فریدونکنار آمدیم.یک پل در ورودی شهر دیدم که همچنان تکمیل نشده است، اما ما توانستیم با وجود تمام مشکلات در همین مدت یک بندر بسازیم!مسئولان بجای ضربه زدن اگر از ما حمایت می کردند بندر فریدونکنار به مراتب جایگاه بالاتری داشت.

احمدی تصریح کرد : منطقه آزاد قوانینی دارد.منطقه آزاد باید مرز ورود و خروج داشته باشد.آن چیزی که عجیب است خارج کردن فریدونکنار از لیست مناطق آزاد است، جالب اینجاست کسی که خودزنی نمیکند!

وی در ادامه  اظهار داشت: بعید میدانم بندر فریدونکنار پایلوت واردات و صادارات شود.چون دو بندر در اطراف ما با نرخ تعرفه آزاد وجود دارد.طبیعتا سرمایه‌گذار به مناطق آزاد روی می‌آورد.

بهروز احمدی در پایان  از مدیرکل بنادر و دریانوردی تشکر کرد و گفت بجای احداث اقامتگاه ، آلاچیق‌ها ، جت‌اسکی و... در زمین ۱۵ هکتاری بندر، کارخانجات بسته‌بندی برنج و مرکبات ایجاد کنید.کشور روسیه مرکبات خود را از ترکیه تهیه و تشنه مرکبات است.اینجا را به پایلوت بسته‌بندی برنج و مرکبات تبدیل تا موجب ایجاد شغل و رونق منطقه شود.

گزارش مرتضی_علیزاده

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
اینارو ول کن از منطقه ازاد چ خبر...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
درس میگه باید ریشه ای کار بشه دیگه
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
اخرش ما كه نفهميديم فريدونكنار هم منطقه آزاد نشد ؟ چرا شفاف كسى حرف نميزنه ؟ واقعا اين طرز خبر دهى غير شفاف تا كى ؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار