کد خبر: ۸۵۲۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵ 21 May 2020

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به در پیش بودن عید سعید فطر، گفت: نماز عید فطر در مساجد شهرها با رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت و درمان برگزار می شود.

حجت الاسلام ناصر شکریان امیری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک عید بندگی (عید سعید فطر)، اظهار داشت: روزه داران در این ماه مهمانی خدا باید از دستاوردهای ماه مبارک رمضان حفظ و حراست کنند و پاداش یک ماه بهار معنویت عید فطر است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز عید فطر در پایان ماه مبارک رمضان، افزود: عید فطر، جشن بندگی خداوند است و بازگشت به فطرت انسانی است و این عید، عیدالله و شکرانه یک ماه بندگی برای خداوند متعال است.

حجت الاسلام شکریان امیری در بخش دیگری از سخنان خود به اجتماع عظیم مسلمانان در نماز عید فطر اشاره و تصریح کرد: مهم‌ترین اثر اجتماعی این نماز، پیوند و همدلی مسلمانان و اجتماع عظیم مردم مؤمن و روزه دار است که موجب تقویت وحدت و همبستگی در جامعه اسلامی و مسلمانان خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به وجود برخی نگرانی‌ها در شیوع ویروس منحوس (کووید ۱۹) و با توجه به اینکه دشمنان اسلام و مسلمانان هجمه‌های زیادی برای جوامع اسلامی ایجاد کرده بودند، خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش شیوع این ویروس و برخی هجمه‌ها، خللی در اراده ملت بزرگ ایران اسلامی و امت اسلام در این ماه مبارک و آئین‌های مراسم شب‌های احیا و قدر ایجاد نشد بلکه از این ظرفیت ماه مبارک برای رفع و کاهش این بحران بهره گرفته شد که نمونه آن همدلی ملت بزرگ ایران در رزمایش بزرگ کمک مومنانه و مواسات بود.

عضو شورای فرهنگ عمومی در بخش پایانی سخنان با اشاره به در پیش بودن عید سعید فطر و برگزاری نماز این عید در کشور، بیان داشت: عید بندگی نماز عید فطر با توجه به دستورالعمل‌های ستا د ملی مبارزه با کرونا در بسیاری از شهرهای کشور برگزار خواهد شد و این نماز عید بندگی در بسیاری از مساجد مازندران با رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار