مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از ارسال ۲۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه برای پیش مرگان کرد مسلمان مریوان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۷۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶ 20 May 2020

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سردار عبدالله ملکی گفت: اداره کل حفظ آثار مازندران در این طرح مومنانه اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان کرد.
وی با بیان اینکه این اداره کل با همکاری هیئت محبان حضرت زینب (س) و خیرین استان مبلغ ۴۰ میلیون تومان به معصرین پیش مرگان کرد مسلمان مریوان کمک کرد، ارزش هر بسته معیشتی را ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد.
سردار ملکی افزود: رزمندگان شمال کشور از اوایل دهه ۶۰ تا سال ۷۵ در مریوان حضور داشته و با پیش مرگان کرد همسنگر بودند و این معاشرت و ارتباطات همچنان تداوم داشته و روز به روز پیوند قوی‌تری برقرار می‌شود.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به برگزاری یادواره شهدای شمال کشور و مریوان اشاره کرد و آن را از جمله دستاوردهای این پیوند برادرانه عنوان کرد و گفت: پیش مرگان کرد مسلمان مریوان همسنگران و مرزداران خوبی بودند و در مقابله با ضد انقلاب و رژیم بعث عراق از جان مایه گذاشتند.
وی تقدیر و تجلیل از مردم مریوان و خصوصا پیش مرگان کرد مسلمان را که در صحنه‌های دفاع از کشور و ناموس این ملت عاشقانه ایستادند و مقاومت کردند وظیفه انسانی و اسلامی دانست.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار