شهردار سنندج:
شهردار سنندج از آغاز احداث پارک تفریحی، فرهنگی و ورزشی در دگایران سنندج خبر داد و گفت: این پارک در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار احداث می‌شود.
کد خبر: ۸۵۲۱۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴ 19 May 2020

عملیات احداث پارک ۲۰ هکتاری در شهرک دگایران سنندج آغاز شد 

شهردار سنندج از آغاز احداث پارک تفریحی، فرهنگی و ورزشی در دگایران سنندج خبر داد و گفت: این پارک در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار احداث می‌شود.

حشمت الله صیدی صبح امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پارک در محدوده ما بین بلوار نظام مهندسی و جنب آپارتمانی‌های مسکن مهر در دگایران و در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار شامل سکو و نشیمنگاه، احداث زمین ورزشی چند منظوره، سایت صخره نوردی، مسیر دوچرخه سواری کوهستان، مسیر پیاده روی، آمفی تائتر روباز ۷۰۰ نفره و احداث پارکینگ است.

وی افزود: احداث اماکن تفریحی و ورزشی و همچنین احداث پارک‌ها و تفرجگاه‌ها درارتقاء سطح سلامت شهروندان و پرکردن اوقات فراغت شهروندان بویژه جوانان بسیار حائز اهمیت است.

شهردار سنندج ادامه داد: در راستای توسعه سرانه فضای سبز و ساماندهی برخی از معابر اصلی سطح شهر سال گذشته ۱۲۳ هزار متر مربع فضای سبز در نقاط مختلف سطح شهر احداث شد.

صیدی یادآور شد: با برنامه ریزی های صورت گرفته احداث فضاهای سبز و پارک‌های درون محلی در اولویت برنامه‌های این شهرداری قرار دارد.

وی بیان کرد: یکی از مکان‌های که پتانسیل احداث مکان تفریحی ورزشی را داشت زمین واقع در مابین بلوار نظام مهندسی و جنب آپارتمان‌های مسکن مهر دگایران است که سال گذشته این محدوده تحت عنوان کوچکه رش نهال کاری شد.

شهردار سنندج گفت: احداث سکوها و نشیمنگاه جهت استراحت شهروندان به تعداد ۴۰ سکو در محدوده این پارک در حال احداث است.

صیدی اظهار داشت: در راستای اجرای فعالیت‌ها و برگزاری مراسمات فرهنگی آمفی تائتر روباز به گنجایش ۷۰۰ نفره احداث خواهد شد.

وی افزود: در راستای توسعه ورزش همگانی و ارتقا سطح سلامت شهروندان احداث زمین ورزشی چند منظوره، مسیر دوچرخه سواری کوهستان، سایت صخره نوردی و همچنین مسیر پیاده روی احداث خواهد شد.

شهردار سنندج ادامه داد: ایجاد جاده دسترسی در دو مسیر و همچنین احداث پارکینگ در مسیر پایین دست این پارک از دیگر اقدامات در راستای احداث این پارک زیبا است.

صیدی یادآور شد: کاشت نهال و همچنین نورپردازی این پارک از جمله دیگر اقدامات شهرداری منطقه سه در جهت تکمیل این پارک است.

وی بیان کرد: امیدواریم با تلاش شبانه روزی بتوانیم در پایان فصل عمرانی سالجاری بتوانیم این پارک زیبا را به بهره برداری برسانیم.

منبع/ مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار