در این حادثه که در جاده آمل به بابل ابتدای روستای رشکلا،رخ داد یک کودک چهارساله به همراه یک زن و چهار مرد زخمی شدند که پس از انجام کارهای درمانی اولیه به بیمارستان ۱۷شهریور آمل منتقل شدند.
کد خبر: ۸۵۰۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷ 16 May 2020

به گزارش تابناک مازندران، متاسفانه براثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با نیسان در جاده قدیم آمل به بابل ۶ نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند .

بر اساس این گزارش ، روابط عمومی مرکز فوریتهای پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران روز شنبه در گزارشی اعلام کرد که این حادثه ساعت ۵۴ دقیقه بامداد امروز به مرکز پیام اورژانس آمل گزارش شد.

مصدوم در تصادف جاده آمل
 

بنا به این گزارش در این حادثه که در جاده آمل به بابل ابتدای روستای رشکلا،رخ داد یک کودک چهارساله به همراه یک زن و چهار مرد زخمی شدند که پس از انجام کارهای درمانی اولیه به بیمارستان ۱۷شهریور آمل منتقل شدند.

 در این حادثه که اثر برخورد خودروهای نیسان و پراید درجاده آمل به بابل ابتدای روستای رشکلا، اتفاق افتاد. آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس آمل و کلوده به محل حادثه اعزام شدند. در این حادثه شش نفر شامل دختر چهار ساله، زن ۲۶ ساله و چهار مردم بین ۲۰ تا ۳۳ ساله مصدوم بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل شدند .

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار