اخبار کامل نیروی انتظامی همه استان مازندران در 22 اردیبهشت
اخبار حوزه انتظامی مازندران در 22 اردیبهشت توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبر نگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق و وضعیت راه ها از سوی رئیس پلیس راه استان مازندران به شرح زیر تشریح گردید .
کد خبر: ۸۴۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳ 11 May 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار فرماندهی انتظامی استان مازندران روز شنبه مورخ 22 اردیبهشت ماه سال 1399 به این شرح است :

بر اساس این گزارش، اخبار انتظامی استان مازندران مورخه  99/2/22 تقدیم حضور می گردد :

 دستگیری باند کلاهبرداران حرفه ای در رامسر 

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از دستگیری باند کلاهبرداران حرفه ای با 980 میلیون ریال کلاهبرداری در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی قیصری در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع 2 فقره کلاهبرداری در شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی،ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری 11، موفق به شناسایی یک باند 4 نفره در این ارتباط شدند.

سرهنگ قیصری، خاطرنشان کرد: متهمان با وعده فروش زمینی که در آن گنج پنهان شده با دریافت مبلغی به عنوان پیش پرداخت، مالباختگان را به سرزمین های مورد نظر برده و سپس با ایجاد نقص فنی در خودروی آنان از محل متواری می شدند.

فرمانده انتظامی رامسر در ادامه اظهار داشت: متهمان تاکنون به 2 فقره کلاهبرداری به مبلغ 980 میلیون ریال اعتراف کردند و پس از هماهنگی های قضائی در بازرسی از مخفیگاه آنان 261 عدد سکه جعلی با طرح دوره هخامنشی و 144 برگ اسکناس یکصد دلاری تقلبی کشف شد .

متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی با قرار وثیقه از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.

 رمال و دعانویس کلاهبردار در نکا دستگیر شد 

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری رمال و کلاهبردار حرفه ای در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین زارع "در بیان جزئیات این خبر گفت: در دریافت شکایت خانمی به مراجع انتظامی این فرماندهی، مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط فردی رمال و فال گیر ،موضوع در دستور ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، افزود: پس از هماهنگی های قضائی،متهم توسط ماموران تجسس کلانتری 11 دستگیر و در بازرسی از منزل وی مقادیر قابل توجهی کتاب و وسایل مرتبط با دعانویسی، فالگیری و رمالی کشف شد.

سرهنگ"زارع"، خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده به اغفال و کلاهبرداری از مردم با وعده هایی مانند بخت گشایی، بازکردن درهای خوشبختی، رفع مشکلات، برآورده شدن حاجات و ...اقرار کرد.

وی در ادامه با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: رمالی و فالگیری از جمله شیوه های متقلبانه ای است که افراد سودجو با استفاده از آن در صدد دستابی به سودجویی و نیات شوم خود هستند که در بسیاری از موارد نتایج و اثرات جبران ناپذیری بر روی سلامت جسمی و روانی مراجعان به آنان می گذارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا با تاکید بر هوشیاری مردم در مواجهه به این افراد، از شهروندان خواست: هرگونه خبر و اطلاعات در این زمینه و سایر ناهنجاری های اجتماعی را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 کشف 12فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی گلوگاه 

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف12فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ" اسماعیل حسن زاده" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت : به منظور پاسخگويي به مطالبات مردمي و در پي وقوع سرقت‌هاي متعدد از منازل، اماكن خصوصي و اموال داخل خودرو در گلوگاه طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در این شهرستان به اجرا در آمد.

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، تصریح کرد: در اجراي این ماموريت‌ کارآگاهان اداره مبارزه باسرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعلاتی موفق به شناسایی و دستگيري 7 سارق حرفه اي در این شهرستان شدند.

سرهنگ حسن زاده با اشاره به این که متهمان تاکنون به 12 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند، گفت:متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی ضمن قدرداني از مشارکت و همدلی خوب مردم با پليس از شهروندان خواست: با سرلوحه قرار دادن هشدارهاي انتظامي و استفاده مطلوب از سامانه 110در راستاي ارتقاي احساس امنيت، هميار هميشگي پليس باشند.

 کشف 6 فقره سرقت منزل در كلاردشت 

فرماندهی انتظامی شهرستان کلاردشت از کشف 6 فقره سرقت و دستگیری 2 سارق منزل در این شهرستان خبر داد . 

سرهنگ "قاسم عزيزي كراني" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان کلاردشت، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی 2 سارق منزل در این شهرستان شدند .

سرهنگ عزیزی، تصریح کرد: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی های قضائی، در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

وی از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: متهمان ضمن اعتراف به 6 فقره سرقت منزل در این شهرستان، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

فرمانده انتظامي شهرستان كلاردشت در پايان با قدرداني از تعامل خوب مردم با پليس از شهروندان خواست: با سرلوحه قرار دادن هشدارهاي انتظامي و استفاده مطلوب از سامانه 110در راستاي ارتقاي احساس امنيت، هميار هميشگي پليس باشند.

 

---------------------------------------------------------

 

دستگیری سارق موتورسیکلت در گلوگاه 

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری سارق موتورسیکلت و کشف 4 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "اسماعیل حسن زاده " در بیان جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان گلوگاه، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

جانشین انتظامی شهرسان گلوگاه، افزود: در این راستا ماموران اداره مبارزه سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و بررسی های همه جانبه سارق را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند .

سرهنگ حسن زاده، خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 4 فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در خاتمه به شهروندان، و راکبان موتورسیکلت ها توصیه کرد: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی، از پارک موتورسیکلت بدون استفاده از تجهیزات ایمنی و بازدارنده از سرقت در مکان های خلوت و فاقد ایمنی و روشنایی مناسب خودداری کنند.

 

----------------------------------------------------------

 

دستگیری 4 سارق سیم برق در فریدونکنار 

فرمانده انتظامي شهرستان فریدونکنار از دستگيري 4 سارق سیم برق با 7 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "حسن هاشم پور" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت سیم برق از شبکه های توزیع در شهرستان فریدونکنار، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، تصریح کرد: ماموران با يک سري اقدامات اطلاعاتي و بررسی های همه جانبه 4 نفر از متهمان را شناسايي و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند .

سرهنگ هاشم پور با بیان اینکه متهمان در بازجويي و تحقيقات به عمل آمده تاکنون به 7 فقره سرقت سیم برق در این شهرستان اعتراف کردند، اظهار داشت: این سارقان حرفه ای پس از تشکيل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان فریدونکنار به شهروندان توصیه کرد: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك موضوع را سريعاً با شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

 

------------------------------------------------------------

 

دستگیری 2 سارق منزل و اماکن خصوصی در بابلسر 

فرمانده انتظامي شهرستان "بابلسر" از شناسایی و دستگيري 2 سارق منزل با 6 فقره سرقت در این شهرستان، خبر داد. 

سرهنگ "حسین اسدی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماكن خصوصی در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور كار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقیقات گسترده پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری 2 سارق سابقه دار در این شهرستان شدند.

وی تصريح كرد: متهمان در باز جوئی های به عمل آمده تاکنون به 6 فقره سرقت از منزل و اماكن خصوصی در این شهرستان اعتراف كردند و پس از پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در پایان به شهروندان توصیه كرد: ضمن تجهیز اماکن خود به تجهیزات بازدارنده و ایمنی، درحفظ و نگهداری اموال خود همواره کوشا باشند.

 

----------------------------------------------------

 

دستگیری 2 سارق منزل در نوشهر 

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگيري 2 سارق منزل و کشف 7 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد . 

سرهنگ قاسم محمدی در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،در تشریح این خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت منزل در حوزه استحفاظی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي ماموران موفق به شناسایی و دستگیری 2 سارق در این ارتباط شدند .

سرهنگ محمدی، همچنین اظهار داشت: متهمان در تحقيقات و بازجویی بعمل آمده به 7 فقره سرقت منزل در این شهرستان اقرار کردند.

وی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت موارد امنیتی و استفاده از سیستم های مداربسته به هشدار های پلیس توجه کرده و هرگونه موارد مشکوک و مظنون را به پلیس 110 گزارش کنند.

 

-----------------------------------------------------------------------

 

کشف 18 فقره سرقت در طرح ارتقا امنیت اجتماعی فریدونکنار 

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 18فقره سرقت در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن هاشم پور" در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی ، مقابله با عاملان افیونی،سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، افزود: در اجرای این طرح 11نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان دستگیر شدند .

سرهنگ هاشم پور از توقیف 35خودرو و 25 موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: کشف 18فقره سرقت اماکن خصوصی و منزل از دیگر موفقیت های اجرای این طرح بوده است .

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار در خاتمه از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

 

------------------------------------------------------------------

 

دلجویی فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از خانواده شهدا 

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار در دیدار با خانواده شهید علیجانی در این شهرستان، گفت: فرهنگ ایثار وشهادت در جامعه امری ضروری است و باید این فرهنگ در جامعه نهادینه شود. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، به منظور دلجویی از خانوادهای معظم شهدا سرهنگ غلامرضا جعفری با خانواده معظم شهید والامقام اسماعیل علیجانی در این شهرستان دیدار کرد .

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار در این دیدار شهدا را مظهر اقتدار و قدرت ايران اسلامي برشمرد و گفت: فرهنگ دیدار با خانواده های شهدا باید در جامعه نهادینه و ترویج داده شود.

سرهنگ جعفری اظهار داشت :امنیت امروز ما مرهون رشادت ها و ازخودگذشتگی شهداست و ریشه حل بسیاری از مشکلات جامعه بصيرت و الگو پذیری از روحیه جهادی و ایثار و از خودگذشتگی شهداست.

 

-------------------------------------------------------------

 

توصیه های پیشگیرانه  پلیس برای پیشگیری از سرقت ادوات کشاورزی

در راستاي ارتقا امنیت اجتماعی و مشارکت شهروندان در برقراری آن و پیشگیری از سرقت ادوات کشاورزی در فصل کشت پلیس پیشگیری استان به شهروندان توصیه کرد:  

در صورت استفاده از پمپ آب در زمین های کشاورزی از حفاظ مقاوم استفاده نمائید .

پس از استفاده از پمپ آب در باغ نسبت به جمع آوری آن اقدام نمائید .

از رها نمودن ادوات کشاورزی  در زمین ها ی زراعی خودداری نمائید .

حتی الامکان پمپ های آب را در چاه های آب با زنجیر قفل نموده تا مانع سرقت شود .

نسبت به نشانه گذاری روی وسایل و ادوات کشاورزی اقدام نموده تا در صورت سرقت بتوان آن ها را شناسایی نمود .

هرگونه تردد افراد ناشناس و مشکوک در اطراف زمین های کشاورزی را به پلیس یا دهیار یا شورای محل اطلاع دهید .

نسبت به تهیه اتاقک یا پایه بتنی و پیچ و مهره کردن پمپ آب برای جلوگیری از سرقت اقدام نمائید .

نسبت به سرکشی نوبه ای از وسایل کشاورزی در شب ها اقدام نمائید .

شماره شاسی و بدنه ادوات کشاورزی مانند موتور آب و تیلر و ... را در محل های مطمئن یادداشت نمائید .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار