ترافیک محورهای منتهی به مازندارن در تعطیلات آخر هفته در جاده کندوان در مسیر جنوب به شمال سنگین و نیمه سنگین و در جاده‌‎های هراز و سوادکوه روان است.
کد خبر: ۸۴۷۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸ 07 May 2020

 ترافیک محورهای منتهی به مازندارن در تعطیلات آخر هفته در جاده کندوان در مسیر جنوب به شمال سنگین و نیمه سنگین و در جاده‌‎های هراز و سوادکوه روان است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در حال حاضر هر لحظه شاهد افزایش تردد مسافران به سمت چالوس و به تبع آن ترافیک نیمه سنگین در این محور کوهستانی و سنگین در محدوده های هزارچم، سیاه بیشه و پل زنگوله هستیم.

مهدی صفایی با اشاره به ترافیک سنگین و افزایش حجم تردد خودروها در مسیر، از رانندگان خواست علاوه بر همراه داشتن تمامی وسایل مورد نیاز با صبر و حوصله و رعایت سرعت مطمئن رانندگی کنند.

وی همچنین از آمادگی سه تیم راهداری در مسیر ۸۰ کیلومتری این جاده در دهنه شمال تونل کندوان ، ولی آباد و پل زغال خبر داد که در صورت نیاز وارد عمل خواهند شد.

براساس اعلام پلیس راه مازندران ترافیک در مسیر جنوب به شمال جاده های هراز و سوادکوه با وجود افزایش تردد خودروها هم اکنون روان است.

جاده کندوان یک طرفه می شود

پلیس راه کشور اعلام کرد که جاده کندوان عصر جمعه از شمال به جنوب کشور یک طرفه می شود.

بر این اساس ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه نوزدهم اردیبهشت از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روز جمعه تا ۲۴ همان شب از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

مسئول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه نیز وضعیت هوای این منطقه را ابری اعلام کرد و گفت : هم اکنون دمای هوا در این منطقه ۱۲ درجه سانتی گراد است.
کرمعلی اسدی افزود : با توجه به ورود سامانه جدید در منطقه، نخست شاهد وزش باد شدید و از فردا شاهد افزایش ابر همراه با وزش باد و رگبار و رعد و برق در منطقه خواهیم بود.

حدود ۸۰ کیلومتر از مسیر ۱۶۰ کیلومتری جاده کوهستانی چالوس - کرج(کندوان) جزء حوزه استحفاظی مازندران و بقیه نیز مربوط به استان البرز است که بیش از ۱۵ تونل کوچک و بزرگ و تعدادی پل در طول مسیر دارد.
مازندران حدود ۱۱ هزار کیلومتر جاده اصلی و فرعی دارد و سالانه ۴۰۰ میلیون تردد خودرویی در جاده های ان انجام می شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار