علی اکبر بسطامی و سارا فلاحی ۲ تن از منتخبین مردم استان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در صدا و سیمای مرکز ایلام با مدیر کل مرکز در حوزه ظرفیت ها ، قابلیت ها و موانع و مشکلات پیش روی توسعه استان بحث و تبادل نظر کردند.
کد خبر: ۸۴۵۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 03 May 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ بازوند مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام در این دیدار گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران همه ارکان نظام با رأی و نظر مردم در رأس کار قرار دارند و بهترین شیوه دموکراسی برای انتخاب ارکان قدرت در کشور ما وجود دارد که نمونه آن حضور پر شور مردم در پای صندوق های رأی در موقعیت ها و زمان های مختلف بوده است .

بازوند با اشاره به عملکرد صدا و سیمای مرکز ایلام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود :معاونت های برنامه ساز رسانه استانی از ابتدای شهریور ۹۸،با اجرای ۴ مرحله تبیینی ، تبلیغی ، تهییجی و آرامش بخشی ، زمینه حضور آگاهانه و پر شور مردم را در پای صندوق های رأی فراهم آوردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتظارات و مطالبات مردم از منتخبین مجلس پرداخت و گفت: استان ایلام با وجود ظرفیت های فراوان در حوزه های مختلف نفت ، گاز ، کشاورزی وآب و خاک متأسفانه دارای آمار فراوان بیکاری ، معضلات و آسیب های اجتماعی و همچنین افراد تحت پوشش نهاد های حمایتی است .

مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام افزود : بدون شک انتظار مردم ، رسانه ها و مطبوعات محلی از منتخبین مردم استان از مجلس شورای اسلامی عمل کردن به وعده های انتخاباتی و نگاه ویژه به مطالبات عمومی مردم به جای مطالبات شخصی با هدف برون رفت از مشکلات و توسعه استان در بخش های مختلف است .

سارا فلاحی از منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با پراهمیت خواندن جایگاه رسانه ها بویژه رسانه ملی و استانی در پیشرفت و توسعه استان گفت : رسانه استانی مرکز ایلام به نوعی خانه من است و با تمام وجود معتقدم اگر بخواهیم گفتمان خود را گسترش داده و مخاطبان را به سوی این گفتمان جذب کنیم باید از ظرفیت رسانه ها بویژه صدا و سیمای مرکز ایلام بدرستی استفاده نمائیم .

وی ضمن قدردانی از صدا و سیمای مرکز ایلام برای ساخت سریال های فاخر و جذب بالای مخاطبان افزود : حفظ فرهنگ ، حفظ لهجه ها ، ساخت سریال های فاخر ، استفاده از نیرو های توانمند بومی در مدیریت ها ی مختلف ، نگاه مثبتی بر عدالت به شهرستان ها ی مختلف ، و افزایش برنامه های کارشناسی و پوشش صد درصدی دیجیتال در مناطق مختلف استان ، از جمله خواسته ها و مطالبات مردم از رسانه ی استانی است .
 
فلاحی با اشاره به اینکه متاسفانه تاکنون سرمایه های چندانی برای پیشرفت و توسعه به استان تزریق نشده است گفت :با ارائه طرح های مختلف و خروج از پستوی عزل و نصب ها ی قبیله گرایانه ، بدنبال جذب بودجه ، ایجاد اشتغال ، کاهش آمار بیکاری و آسیب ها ی اجتماعی و همچنین شکوفایی بیش از پیش رسانه ها ی استان هستیم .
 
علی اکبر بسطامی دیگر منتخب یازدهیمن دوره مجلس شورای اسلامی در استان گفت : صدا و سیما دانشگاه انسان سازی است و نقش بی بدیلی در تنویر و جهت بخشی به افکار عمومی و گرایش مردم به سمت ارزشهای دینی ، فرهنگی و معنوی دارد.
 
وی به عملکرد مثبت صدا و سیمای مرکز ایلام در ایام انتخابات اشاره کرد و افزود : رسانه استانی مرکز ایلام با تولید و پخش ویژه برنامه های اثر گذار توانست نقش مهمی در مشارکت بالای مردم در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی داشته باشد .
 
بسطامی همچنین با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت های استان ایلام گفت :برای برون رفت از مسائل و مشکلات استان باید همگرایی و وحدت بین مردم ، مسئولین ، نمایندگان و اصحاب رسانه افزایش یافته و ما نیز به عنوان منتخبین مردم از هم اکنون بدنبال جذب بودجه و تزریق آن به بخش های مختلف استان هستیم ./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار