پیشکسوت تیم فوتبال استقلال به خبرورزشی گفت: بچه‌های تیم را فریب دادند تا به هدف خودشان برسند.
کد خبر: ۸۴۳۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶ 28 April 2020

محمد نوری پیشکسوت استقلال که درباره اعتراض فرشید اسماعیلی به باشگاه جزو معترضان به این رفتار بود در این خصوص با ما همکلام شد.

از انتشار پست دسته‌جمعی بازیکنان علیه باشگاه و وزارت ورزش خبر دارید؟
بله!

بازیکنان چنین حقی داشتند؟
نه می‌توان گفت نه و نه می‌توان گفته بله! تقریباً ۵۰-۵۰ است. من معتقدم این بچه‌ها را فریب دادند. چون این اتفاق بیش از هر چیز به اسم استقلال لطمه زد. وقتی بازیکنان به این شکل رودرروی باشگاه می‌ایستند و مدیریت و وزارتخانه را خطاب قرار می‌دهند دو روز بعد دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و در نهایت چه کسی از این وضعیت سود می‌برد؟ دشمنان و رقبای استقلال.

فکر می‌کنید چه کار باید کرد؟
بازیکنان باید با معرفی دو، سه نفر به عنوان نماینده خودشان با باشگاه وارد صحبت می‌شدند. این وظیفه کادر فنی بود. همچنان که شنیدیم سرپرست تیم یکی دو روز پیش با سعادتمند حرف زده و قول گرفته بود مشکلات مالی تاحدودی برطرف شود. این اقدام عجولانه و رفتار‌هایی که دور از حرفه‌ای‌گری است باعث می‌شود استقلال لطمه بخورد.

اما باشگاه هم حرفه‌ای برخورد نکرده و پول بازیکنان را سر موعد نداده است. چه توقعی از بازیکنان دارند؟
اگر شرایط عادی بود بله! کرونا را یادتان رفت؟ ولی وقتی هر ساعت می‌خوانیم فلان بازیکنان یا فلان مربی بابت بیکاری اش به باشگاه تخفیف داده و قید بخشی از دستمزدش را زده وقتی این اعتراض دسته‌جمعی را کنارش می‌گذاریم از اینکه واقعاً این بازیکنان دلشان به حال تیم نمی‌سوزد و فقط به فکر خودشان هستند، دلمان می‌شکند.

چه کار باید نمی‌کردند؟
پول حق بازیکن است و کسی منکرش نیست ولی خوشایند نیست که تعدادی از آن‌هایی که مخالف حضور سعادتمند در باشگاه هستند با سوء‌استفاده از احساسات جوانان، یک تیم را علیه او بشورانند. هر کسی می‌تواند درک کند و کاملاً مشخص است این موضوع از کجا آب خورده است.

از کجا؟
لازم به گفتن نیست. اگر اتفاقات باشگاه را دنبال کنید متوجه می‌شوید. اینجا از بزرگ‌تر‌های تیم توقع می‌رفت شور و حرارت جوان‌تر‌ها را کنترل کنند.

یعنی بازیکنان کم‌طاقت‌تر از گذشته شده‌اند؟
در سال‌های قبل بازیکنان بعد از ۴، ۵ سال یا بیشتر دنبال طلبشان می‌آمدند ولی این بازیکنان خیلی عجول هستند. ضمن اینکه نباید اجازه داده شود بدعت چنین کاری را بگذارند. بازیکن باید تابع تصمیمات باشگاه باشد. فرهاد مجیدی باید تیمش را درست مدیریت کند و از بزرگ‌تر‌ها بخواهد در خفا جوان‌تر‌ها را آرام کنند تا اوضاع بدتر از این نشود.

 

خبر ورزشی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار