هادی بیگی‌نژاد با بیان اینکه تلاش برای بهبود معیشت معلمان امری لازم است افزود: شان و منزلت واقعی معلمان برای مسئولین و مردم باید به درستی تبیین شود.
کد خبر: ۸۴۲۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲ 27 April 2020
منتخب مردم ملایر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه‌های مهمی همچون آموزش و پرورش لازم است نگاه عالمانه و کارشناسی شده وجود داشته باشد به همین دلیل کارگروه‌های تخصصی در این زمینه‌ها تشکیل داده‌ایم.

به گزارش فارس، بیگی‌نژاد در جلسه‌ای با فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان با تاکید بر اهمیت انجام فعالیت‌های فرهنگی در جامعه اظهار کرد: پرداختن به مساله تربیت در کنار تعلیم در آموزش و پرورش امری ضروری است.

وی با بیان اینکه تلاش برای بهبود معیشت معلمان امری لازم است افزود: شان و منزلت واقعی معلمان برای مسئولین و مردم باید به درستی تبیین شود.

منتخب مردم ملایر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر نقش تعیین‌کننده نمایندگان مجلس در حوزه قانونگذاری افزود: در حوزه‌های مهمی همچون آموزش و پرورش لازم است که نگاه عالمانه و کارشناسی شده وجود داشته باشد به همین دلیل کارگروه‌های تخصصی در این زمینه‌ها تشکیل داده‌ایم.

وی از مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان برای فعالیت در کارگروه تخصصی آموزش و پرورش و همفکری و هم‌اندیشی در این حوزه دعوت به عمل آورد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان نیز با تاکید بر دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در این حوزه افزود: آموزش و پرورش باید اولویت مجلس شورای اسلامی باشد.

سجاد صدیقی با تاکید بر نقش تاثیرگذار دانشگاه فرهنگیان و حضور جوانان مستعد در آن خواستار توجه شایسته به این دانشگاه شد.

وی در پایان به برخی مسائل موجود در آموزش و پرورش از جمله سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، سند ۲۰۳۰، واگذاری دانشگاه فرهنگیان به دانشگاه پیام نور، خصوصی سازی و خرید خدمات آموزشی پرداخت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار