فرمانده سپاه کربلا مازندران از توزیع بیش از ۵۷ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰ الی ۴۰۰ هزار تومان در سراسر استان خبر داد.
کد خبر: ۸۴۱۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۲ 25 April 2020

سردار محمدحسین بابایی در رزمایش همدلی و کمک مومنانه که در مصلی المهدی (عج) بابلسر با رمز یا صاحب الزمان عصر روز گذشته پنجشنبه ۴ اردیبهشت ماه آغاز شد، اظهار کرد: اولین مرحله رزمایش کمک مومنانه در مازندران است که ان شاء الله در دو روز آینده مرحله اول این رزمایش ادامه دارد تا همه نیازمندان بسته‌های معیشتی را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: این بسته‌های معیشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰ الی ۴۰۰ هزار تومان در سراسر استان مازندران توزیع می‌شود.

نیازمندان بر سر سفره مومنانه علوی تبارها

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: این اولین موج همدلی مردم در آستانه ماه مبارک رمضان است و موج دوم نیمه ماه رمضان و موج سوم رزمایش هم عید فطر سفره خالی مردم را پر می‌کند.

سردار بابایی خاطرنشان کرد: ۳۰ گروه از اقشار مردم در دوران کرونا دچار آسیب شدند که سپاه با شناسایی جامعه هدف آن‌ها را تحت حمایت خود قرار می‌دهد.

اقلام نقدی و غیر نقدی در مازندران در حال جمع‌آوری است

علی نجفی مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه کربلا مازندران نیز در ادامه با اشاره به آغاز اولین مرحله رزمایش کمک مومنانه در استان مازندران افزود: ‌با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان مبنی بر اجرای یک رزمایش بزرگ مواسات، همدلی و کمک مومنانه، بسیج کارمندان مازندران با تمام امکانات برای کمک به نیازمندان وارد عرصه شد.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های ما در سازمان اجرای فرامین رهبرمعظم انقلاب است، بیان کرد: اقلام نقدی و غیرنقدی همچنان در حال جمع آوری بوده و در بخش مالی شاهد کمک‌های زیادی ازطرف کارمندان ادارات بودیم.

مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه کربلا مازندران اظهار کرد: بسیاری از کارمندان با کسری حقوق خود برای کمک به نیازمندان اقدام کردند که همه مبالغ نقدی به شماره حساب مجمع خیرین محرومیت‌زدایی برای تهیه بسته‌های حمایتی واریز می‌شد.

نجفی از مشارکت ادارات مازندران در رزمایش کمک مومنانه خبر داد و گفت: اداره آب منطقه‌ای مازندران ۱۷۵ میلیون ریال برای تهیه اقلام معیشتی اهدا کرده است و ادارات مازندران با قوت درحال تهیه بسته‌های حمایتی برای نیازمندان هستند.

وی یادآور شد:همه بسته‌های حمایتی به پایگاه‌های مقاومت بسیج ارسال می‌شود تا به‌صورت مواسات و عادلانه به نیازمندانی که از قبل شناسایی شدند و در بانک اطلاعاتی پایگاه‌های مقاومت قرار دارند، اهدا شود.

راه‌اندازی ۲۵ کارگاه تولید لوازم بهداشتی از سوی بسیج ادارات

مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه کربلا به اقدامات این سازمان در جبهه سلامت هم اشاره کرد و افزود:‌ ۲۵ کارگاه تولید لوازم بهداشتی توسط بسیج ادارات راه‌اندازی شد که از این میان ۱۵ کارگاه با هماهنگی و همکاری فنی و حرفه‌ای شهرستان‌ها ایجاد و ۵ کارگاه هم به‌صورت خانگی بوده است.

نجفی تصریح کرد: بیش از ۱۳۰ هزار ماسک بهداشتی توسط کارمندان جهادی تولید و در اختیار مردم قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه یکی از کارمندان هم خانه خود را تبدیل به کارگاه تولید ماسک بهداشتی کرد، گفت: ‌بسیج ادارات همچنان در جبهه مقابله با کرونا پای کار است و تا مهار کامل این ویروس در صحنه حضور دارد.

مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه کربلا با یادآوری اینکه حمایت مالی از خانواده‌های متوفی کرونایی از دیگر اقدامات بسیج کارمندان بود، خاطرنشان کرد: ‌ان شاء الله با همدلی و کمک مردم بتوانیم بخشی از مشکلات مردم که در دوران کرونا دچار خسارت شدند، را رفع کنیم.

آمادگی ۶۰۰ پایگاه مقاومت بسیج در رزمایش مومنانه

مرتضی رمضانی فرمانده سپاه بابل در ادامه با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب تحت عنوان رزمایش سراسری کمک مومنانه اظهار کرد: سپاه بابل با حضور امام‌جمعه، فرماندار، کمیته امداد و خیرین ستاد کمک مومنانه را تشکیل داد.

وی از آمادگی ۶۰۰ پایگاه مقاومت بسیج در رزمایش مومنانه خبر داد و افزود: ۲۵ هزار بسته معیشتی تهیه و بین جامعه هدف توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه بابل یادآور شد: مرحله اول رزمایش اول ماه مبارک رمضان و دو مرحله دیگر رزمایش در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) و روزهای پایانی ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار