فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه بیش از ۵ میلیون قطعه بهداشتی در مازندران برای مقابله با بیماری کرونا تولید شده است، گفت: مردم مازندران تاکنون بیش از ۷۰ میلیارد تومان برای مبارزه با بیماری کرونا انفاق کردند.
کد خبر: ۸۳۹۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴ 17 April 2020

سردار محمدحسین بابایی در نشست خبری رزمایش کمک مومنانه که در سپاه کربلا مازندران برگزار شد، با اشاره به اینکه نیروهای بسیجی ما در همان ابتدای شیوع بیماری کرونا در بخش‌های مختلف ساماندهی شدند و برای مقابله با این ویروس شتافتند، اظهار کرد: ما باید از موضوعات بیماری کرونا درس بگیریم و از خداوند بخواهیم که به ما کمک کند تا بتوانیم این ویروس منحوس را هرچه سریع ریشه کن کنیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ کارگاه خیاطی در استان مازندران با مجوز بسیج جامعه پزشکی برای مقابله ویروس کرونا در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: بیش از هزار خیاط در این کارگاه مشغول فعالیت هستند و توانستند تاکنون نیاز روانی مردم را تامین کنند و بخش اعظمی از راه اندازی این کارگاه ها توسط خیرین شکل گرفته است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه در کارگاه‌های ما بیش از ۵ میلیون لیتر محلول ضدعفونی تولید شده است، تاکید کرد: تولید مواد ضد عفونی در سایز های مختلف بوده که می‌توان از آن برای ضدعفونی کردن دست، سطوح و غیره استفاده کرد که این محلول در بعضی از مناطق مازندران هم مورد استفاده قرار گرفت و همه ابزارهای آن کاملا مردمی بوده است.

سردار بابایی با بیان اینکه ۵ کمیته برای رزمایش کمک مومنانه در استان تشکیل دادیم، گفت: این کمیته‌ها شامل کمیته‌های فرهنگی و رسانه، آماد و پشتیبانی، مالی، رصد و شناسایی نیازمندان و فقرا و کمیته اجرایی است.

وی با اشاره به اینکه در کل استان ۱۲ هیئت مذهبی در ایام ماه مبارک رمضان هر کدام از آن‌ها ۱۰۰۰ بسته معیشتی را برای نیازمندان و فقرا در نظر گرفتند، افزود: این هیئت‌ها در مجموع ۱۲ هزار بسته معیشتی را در ایام ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان و فقرا تقسیم خواهند کرد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در خصوص کمیته مالی رزمایش کمک مومنانه نیز عنوان کرد: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای رزمایش کمک مومنانه به شماره حساب ۶۸۰۹۷۱۰۱۲۳۴۰۰۰۰۱ و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۱۰۰۷۲ به نام مجمع خیرین محرومیت زدایی واریز کنند و به غیر از شماره‌های مذکور شماره ه حساب دیگری وجود ندارد.

سردار بابایی در پایان با اشاره به اینکه طبق فرمایش امام خمینی (ره) مردم ما مردم بسیار ارزشمندی هستند، یادآور شد: مردم مازندران در مبارزه با بیماری کرونا نشان دادند که در همه زمینه‌ها به ویژه کمک‌های خدا پسندانه هیچ وقت دریغ نکردند چراکه خودمان عینا در این روزها کمک‌های آن‌ها را مشاهده کردیم و امید داریم با این همت‌ها هرچه سریع‌تر این ویروس منحوس را شکست دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار