آزادکار سرشناس روس که در فینال وزن ۷۰ کیلوگرم رقابت‌های جهانی ۲۰۱۵ لاس وگاس، موفق به شکست سنگین حسن یزدانی شده بود، از تصمیم خود برای حضور در المپیک توکیو در وزن ۷۴ کیلوگرم خبر داد.
کد خبر: ۸۳۹۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹ 17 April 2020

ایسنا، ماگومد رسول قاضی ماگمدوف دارنده ۲ مدال طلای کشتی آزاد جهان از کشور روسیه گفت: برای حضور در المپیک تلاش خود را می‌کنم.

این کشتی گیر روس که دو مدال طلای خود را در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ در وزن ۷۰ کیلوگرم به دست آورده تصریح کرد: به دنبال حضور در المپیک در وزن ۷۴ کیلوگرم هستم.

دارنده مدال نقره سال ۲۰۲۰ اروپا در وزن ۷۴ کیلوگرم در مورد نحوه تمریناتش در شرایط قرنطینه، اظهار کرد: من در یک خانه در حومه ماخاچکالا زندگی می‌کنم. در حیاط خانه تمرینات قدرتی و استقامتی را انجام می‌دهم و با یکی از دوستانم نیز تمرین کشتی می‌کنم.

وی در مورد اینکه وزنش نسبت به سایر کشتی گیران ۷۴ کیلوگرم کم است تصریح کرد: وزنم در حال حاضر ۷۶ کیلوگرم است و برای من طبیعی است اگرچه فکر می کنم با یک یا دو کیلوگرم اضافه‌تر نیز می‌توانم کارم را انجام دهم.

ماگمدوف در مورد این سئوال که در شرایط قرنطینه چه کارهایی انجام می‌دهد، گفت: علاوه بر تمرین و آموزش، به اندازه کافی می‌خوابم، با خانواده‌ام صحبت می‌کنم، کتابی درباره پیامبر خود می‌خوانم و صفحات اینستاگرام را نیز می‌بینم.

وی در پاسخ به این سئوال که چه کسی در وزن ۷۴ کیلوگرم از کشور آمریکا در المپیک توکیو حضور خواهد یافت اظهار کرد: نمی‌دانم به نظر من هم کایل داک و هم جردن باروز شانس حضور در این مسابقات را دارند و حضور آنها ۵۰، ۵۰ است اما قطعا بسیاری از مسائل بر انتخاب آنها تأثیرگذار است و باید ببینیم در آن زمان چه کسی در بهترین شرایط است و انتخاب می‌شود.

عضو تیم ملی کشتی آزاد روسیه در مورد شرایط وزن ۹۷ کیلوگرم بین جی دن کاکس و کایل اسنایدر آمریکایی گفت: یک کشتی گیر قدرتمند نیز از ایران در این وزن حضور دارد (بدون ذکر نام) اما من فقط می‌توانم با اطمینان بگویم که هیچ کدام از آنها نمی‌توانند کار را مقابل عبدالرشید سعداله‌یف جلو ببرند.

برچسب ها: حسن یزدانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار