سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: در حال حاضر امکان واگذاری خانه کشتی شهید صدرزاده به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان وجود ندارد.
کد خبر: ۸۳۸۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴ 11 April 2020

به گزارش تابناک مازندران، «محمد ابراهیم امامی» در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار داشت: هفته گذشته نامه‌ای از اتحادیه جهانی کشتی مبنی بر احتمال به تعویق افتادن مسابقات جهانی جوانان و کنگره سالیانه اتحادیه جهانی در شهریورماه سال جاری دریافت کردیم و در خبرهای تکمیلی باید این را اضافه کنم که این موضوع در مورد رقابت‌های جهانی نوجوانان در مردادماه سال جاری نیز صادق است.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به تقویم اتحادیه جهانی کشتی رقابت‌های قهرمانی آسیا در رده های سنی جوانان و نوجوانان که قرار بود خرداد و تیرماه سال جاری به ترتیب در کشورهای قرقیزستان و تایلند برگزار شود، به تعویق افتاده است.

امامی تصریح کرد: در نامه‌ای که اتحادیه جهانی به فدراسیون کشتی ارسال کرده، قید شده است: تمامی رقابت‌های قهرمانی اتحادیه جهانی که تا تاریخ ۳۰ جون ۲۰۲۰ (۱۰ تیرماه) برنامه‌ریزی شده بودند به تعویق می‌افتند و تاریخ جدید برگزاری آنها پس از هم اندیشی با میزبان، کمیسیون فنی و دپارتمان ورزشی اتحادیه اعلام خواهد شد و بر این اساس باید منتظر تشکیل جلسه مذکور و اعلام تاریخ‌های جدید این رقابت‌ها باشیم و به طور قطع با تاخیری که در برنامه‌ها به وجود آمده، به احتمال فراوان این موضوع در زمان بندی مسابقات دیگر نیز تاثیرگذار خواهد بود.

سخنگوی فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: البته تمامی موارد فوق بستگی به شرایط شیوع ویروس کرونا در ماه های آتی خواهد داشت.

وی درباره واگذار شدن خانه کشتی شهید صدرزاده به فدراسیون‌های شمشیربازی و جودو نیز اعلام کرد: این خانه کشتی پیش از المپیک ۲۰۱۲ و از زمان مرحوم حجت الله خطیب با توجه به نیاز مبرم کشتی به یک سالن تمرینی مناسب در اختیار فدراسیون کشتی قرار گرفته و هم اکنون نیز محل تمرینات تیم‌های ملی کشتی کشورمان برای حضور در المپیک توکیو محسوب می‌شود، این مطالب منتشر شده است.

امامی در پایان گفت: پس از در اختیار قرار دادن خانه کشتی شهید صدرزاده به فدراسیون کشتی، این فدراسیون محل اداری و امور اجرایی خود در مجموعه ورزشی شهید شیرودی را تحویل شرکت توسعه و نگهداری داد و مجموعه اداری فدراسیون نیز به خانه کشتی شهید صدرزاده انتقال یافت. اگر در حال حاضر بخواهیم این سالن را تحویل شرکت تجهیز بدهیم، در ابتدا در آستانه المپیک توکیو که مهمترین رویداد ورزشی جهان محسوب می‌شود و کشتی نیز از شانس‌های اصلی کسب مدال در المپیک است، از داشتن یک مجموعه تمرینی برای تیم‌های ملی خود نیز محروم می‌شود و سپس مکانی برای انجام امور اداری فدراسیون به جهت پیشبرد کارهای اجرایی در اختیار نخواهیم داشت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار