رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت که در حال حاضر محور کندوان ، هراز و سوادکوه با بارش برف همراه بوده و سطح این محورها به علت بارش شدید برف بسیار لغزنده است.
کد خبر: ۸۳۷۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴ 09 April 2020

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت که در حال حاضر محور کندوان ، هراز و سوادکوه با بارش برف همراه بوده و سطح این محورها به علت بارش شدید برف بسیار لغزنده است.

سید محسن هاشمی ظهر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود که در حال حاضر بارش نسبتا شدید برف در محور کندوان حوالی هزار چم تا گچسر در استان البرز در حال باریدن است و بقیه مسیر این محور هم بارانی و به صورت مقطعی برفی است.

وی گفت : در محور هراز نیز از آب اسک تا امامزاده هاشم و تا منطقه پیست آبعلی در محدوده استان تهران بارش برف مشاهده می شود که در محدوده سه راهی لاسم بارش برف سنگین است.

رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران افزود : بارش باران در محدوده گردنه گدوگ محور فیروزکوه به صورت خفیف مشاهده شده و در محدوده استان تهران این جاده بارش برف در برخی مناطق سنگین نیمه سنگین است.

هاشیمی شرایط جوی محور کیاسر را نیز همراه با بارش برف و باران عنوان کرد و گفت:بارش برف در محدوده شهر کیاسر بیشتر به چشم می خورد.

وی همچنین از مه غلیط در گردنه های کوهستانی محورکندوان ، هراز و سوادکوه خبر داد و افزود : با توجه به کاهش دید در صورت تردد باید فاصله قانونی را رعایت کنند.

رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران وضعیت جاده وازک به شهر بلده را به علت بارش سنگین برف مسدود اعلام کرد و گفت : ممکن است در صورت بارش سنگین برف این جاده تا فصل آینده بسته بماند.

علاوه بر این هاشمی وضعیت جوی باقی محورهای استان را ابری و در برخی مواقع بارانی توصیف کرد و افزود : ترافیک خودرویی در تمامی جاده های استان روان و عادی است.

جاده های هراز ، کندوان و سوادکوه مسیرهای مواصلاتی مازندران به پایتخت هستند و محور کیاسر نیز مازندران را به استان سمنان متصل می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار