اگر جای پرسپولیس بودید همین پیشنهاد را میدادید؟
مثلا علی کریمی و حسین حسینی از استقلال به تازگی گفته‌اند نباید بدون برگزاری مسابقات یک تیم را به عنوان قهرمان معرفی کنند؛ ولو اگر لازم باشد بازی‌های امسال را از تقویم حذف کنند.
کد خبر: ۸۳۷۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰ 08 April 2020

به گزارش فرتاک نیوز، ابهام در برگزاری ادامه مسابقات لیگ یک جدل بزرگ بر سر تعیین قهرمان به وجود آورده؛ جایی که پرسپولیس با 10 امتیاز اختلاف در صدر ایستاده و شانس زیادی برای قهرمانی دارد. طبیعتا اعضای این تیم مدعی هستند اسم خودشان باید به عنوان قهرمان اعلام شود، اما سایر تیم‌ها مخالفت می‌کنند. مثلا علی کریمی و حسین حسینی از استقلال به تازگی گفته‌اند نباید بدون برگزاری مسابقات یک تیم را به عنوان قهرمان معرفی کنند؛ ولو اگر لازم باشد بازی‌های امسال را از تقویم حذف کنند.

صد البته قصد دفاع از پرسپولیس را نداریم و ما هم معتقدیم قهرمان مسابقات باید در زمین مشخص شود، اما خداوکیلی چه این دو عزیز و چه سایر استقلالی‌ها، سپاهانی‌ها و تراکتوری‌ها اگر تیم خودشان با این اختلاف در صدر جدول قرار داشت، باز به این راحتی پیشنهاد پاک شدن کل فصل و نتایج را می‌دادند؟ نه خداوکیلی می‌دادید؟ به هر حال طبیعتا پرسپولیسی‌ها برای به دست آوردن تک‌تک این امتیازات سختی‌های زیادی کشیده‌اند و درست نیست به همین راحتی زحمات آنها نادیده گرفته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار