معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از اجرای طرح ملی غربالگری بیماری کرونا برای مشمولان وظیفه عمومی اعزامی یکم و سوم اردیبهشت ماه سال ۹۹ در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۳۷۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۳ 07 April 2020

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، وحید بریمانی با اعلام این خبر گفت: برابر هماهنگی به عمل آمده مشمولان وظیفه عمومی اعزامی یک و سوم اردیبهشت ماه سال ۹۹ قبل از حضور در وظیفه عمومی استان برای اعزام به خدمت مقدس سربازی باید در طرح ملی غربالگری پیشگیری از بیماری کرونا حضور یابند.

وی تصریح کرد: این عزیزان باید قبل از اعزام با مراجعه به نزدیکترین مرکز بهداشت مورد معاینه قرار گیرند تا از نظر ابتلا به ویروس کرونا اطمینان حاصل تا خدای نکرده موجب انتقال ویروس به دیگران نشود.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران خطاب به مشمولان توصیه کرد: در زمان اعزام به خدمت ضمن رعایت نکات بهداشتی اعم از کوتاه کردن موی سر و ناخن نسبت به همراه داشتن لوازم شخصی به ویژه مواد ضد عفونی کننده دست برابر پروتکل های بهداشتی اقدام کنند.

بریمانی از خانواده‌های مشمولان وظیفه عمومی خواست: با توجه به ممنوعیت تردد از حضور خانواده مشمولان در محل اعزام جلوگیری به عمل خواهد آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار