نماینده ولی فقیه در مازندران از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا برگزاری جشن نیمه شعبان را با تولید و انتشار محتوای مذهبی با موضوع انتظار فرج و مهدویت در فضای مجازی برنامه‌ریزی کنند.
کد خبر: ۸۳۶۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹ 07 April 2020

ایرنا : حجت اسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی روز سه شنبه در نشست اعضای برگزاری جشن نیمه شعبان مازندران در محل مصلی ساری بر لزوم حساسیت و توجه به اهمیت رعایت اصول بهداشتی با هدف مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد و گفت : برای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا ، جشن های نیمه شعبان باید بدون تجمع و با انجام فعالیت‌های فرهنگی در فضای مجازی و کمک به اقشار ضعیف جامعه برگزار شود.

وی اضافه کرد : جشن میلاد بار سیاسی و اجتماعی دارد، به همین علت دشمنان نسبت به این میلاد مبارک بسیار حساس هستند، این مراسم در فضای مجازی و واقعی باید جلوه‌گر دین اسلام باشد.

محمدی لایینی گفت : برای برپایی و عملیاتی کردن این موضوعات باید از صاحبان فکر استفاده کرد، که خوشبختانه اعضای ستاد برگزاری جشن نیمه شعبان در مازندران خود صاحب ایده بوده و موفق خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود : وجود امام زمان (عج) و ظهورشان با هدف تبدیل سیاهی ظلم به سپیدی عدالت و نجات بشریت صورت خواهد گرفت و از این رو اعتقاد به منجی از نگاه اعتقادی و اجتماعی بسیار مهم است.

امام جمعه ساری گفت : ما معتقد هستیم این منجی زنده بوده و یک قدم به ظهور مانده است، جشن میلاد این امام علاوه بر اینکه بر پایه عواطف و احساسات ما برگزار خواهد شد، این مهم را یادآور می‌شود که توجه بر وجود این ایشان امیدواری را زیاد می‌کند.

محمدی لائینی افزود : برپایی جشن میلاد مهدی موعود باید با نگاه جلوگیری از ظلم انجام شده و با تولد دیگر امامان برای نسل حاضر فرق داشته باشد، این همان نگاهی است که باید در جامعه تزریق شود.

پنجشنبه هفته جاری ،بیست و یکم فروردین مصادف با ولادت حضرت قائم(عج) و روز جهانی مستضعفین است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار