بازیکنان تیم فوتبال نساجی قائمشهر که به دلیل ویروس کرونا همانند سایر باشگاه‌های ایرانی و خارجی از تمرین داخل زمین محروم شدند، تمرینات آمادگی را به صورت مجازی در خانه با استفاده از اپلکیشن مشترک پیگیری می‌کنند.
کد خبر: ۸۳۵۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰ 01 April 2020

سایت باشگاه نساجی قائمشهر اعلام کرد که محمود فکری سرمربی این تیم به همراه کادر فنی ، این بازی ها را از طریق اپلیکشن زیر نظر قرار می دهند و تمام بازیکنان نیز موظف شدند تا تمرینات را طبق برنامه برای حفظ آمادگیشان در خانه پیگیری کنند.
دستیار باشگاه نساجی قائمشهر در این باره توضیح داد : بازیکنان نساجی همانند سایر بازیکنان تیم های داخلی و خارجی به دلیل شیوع کرونا بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا تمرینات خود را در داخل زمین تعطیل کردند.
دکتر وحید فاضلی افزود : سرمربی نساجی قائمشهر برای حفظ آمادگی بازیکنان تا زمان شروع رسمی تمرین در داخل زمین ، تمریناتی را با کمک کادر فنی تدوین کرد که بازیکنان آن را در داخل خانه اجرا می کنند و نظارت بر تمرین نیز با برنامه اپلیکشنی که مشابه باشگاه بایرن مونیخ تدوین شده توسط کادر فنی نظارت می شود.

وی ادامه داد : بازیکنان موظفند تا تمرینات را در خانه زیر نظر کادر فنی ادامه دهند و این کار نیز باید تا پایان صدور مجوز تمرین در داخل زمین از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه یابد.

تمرینات باشگاههای ورزشی بر اساس ستاد ملی کرونا از اواسط اسفند ماه سال جاری متوقف شد و پیش بینی می شود این رویه حداقل تا اواخر فروردین ماه سال جاری نیز ادامه یابد.
بر اساس این مصوبه ، تمامی باشگاه های ورزشی در کشور اعم از دولتی و خصوصی نیز تا ۲۰ فروردین ماه سال جاری تعطیل شدند.
پیش از این اعلام شده بود که باشگاه نساجی تمرینات بازیکنان را در داخل زمین با وجود منع شدن این تمرینات از سوی ستاد ملی انجام می دهد ولی این ادعا از سوی روابط عمومی باشگاه تکذیب شد.

سکان سرمربیگری نساجی پس از کناره گیری محمد مهاجری به محمود فکری رسید. این تیم در نخستین دیداری که با حضور فکری برابر ماشین سازی تبریز برگزار شد ، نساجی توانست این تیم را در بازی خارج از خانه شکست دهد.
تیم نساجی قائمشهر از ۲۱ بازی رقابت های لیگ برتر با ۲۳ امتیاز در رده دهم جدول ۱۶ تیمی این رقابت ها قرار دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار