اجرای قرنطینه کامل با مشارکت نیروی انتظامی، بسیج، هلال احمر، فرمانداری، بخشداری ها و شبکه بهداشت با استقرار ایست‌های بازرسی در مبادی ورودی و خروجی شهرستان انجام می شود.
کد خبر: ۸۳۴۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱ 27 March 2020

فرماندار رامسر گفت: تمام ورودی های شرقی و غربی شهرستان بسته شده و تنها خودروهای دارای پلاک رامسر حق عبور و مرور دارند.

محمد آزاد در گفت‌و گو با ایسنا از کنترل شدید مبادی ورودی شهرستان رامسر از نخستین ساعات صبح امروز جمعه ۸ فروردین ماه خبر داد و اظهار کرد: ورودی شهرستان هم از سمت گیلان و هم از سمت شهرستان تنکابن مورد بازرسی قرار گرفته و از ورود خودروهای غیر از پلاک رامسر بجز خودروهای حامل سوخت و مواد غذایی و فاسد شدنی به شدت جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی اجرای قرنطینه کامل را در راستای طرح ملی و استانی و با هماهنگی استاندار مازندران اعلام کرد و افزود: در صورت مشاهده خودروهای غیربومی جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعمال شده و خودروها به مدت یک ماه توقیف می شوند.

فرماندار شهرستان رامسر با بیان اینکه این طرح تا ۱۵ فروردین ماه ادامه داشته و برای تمدید مجدد آن متعاقبا تصمیم گیری خواهد شد، تاکید کرد: اجرای قرنطینه کامل با مشارکت نیروی انتظامی، بسیج، هلال احمر، فرمانداری، بخشداری ها و شبکه بهداشت با استقرار ایست‌های بازرسی در مبادی ورودی و خروجی شهرستان انجام می شود.

آزاد در پاسخ به پرسشی مبنی بر تمهیدات درنظر گرفته شده برای روز طبیعت در شهرستان گردشگرپذیر رامسر خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان روز طبیعت و مقوله طبیعت گردی برای امسال در رامسر تعریف نشده و به این معناست که هیچ گونه خدمات اقامتی چه در پارک ها، بوستان ها، سواحل و جنگل به مردم ارائه نشده و مراکز تفریحی و اقامتی مجوز فعالیت ندارند.

وی گفت: در این راستا تمامی مبادی ورودی به مناطق جنگلی و ساحلی کنترل شده و خودروهای غیربومی به هیچ عنوان حق تردد و توقف نخواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار