فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فریدونکنار از کشف ۴۰ هزار جفت دستکش بهداشتی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۳۴۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ 27 March 2020

سرهنگ حسن هاشم پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: صبح امروز در یکی از ایستهای بازرسی طرح فاصله اجتماعی که به منظور جلوگیری از تردد غیربومیان انجام شد، تعداد ۴۰ هزار جفت دسنکش بهداشتی که در یک دستگاه خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

وی افزود: دستکش های کشف شده غیر قانونی بوده و تمامی آنها از جنس دستکش های لاستیکی طبیعی (لاتکس) بودند.

فرمانده نیروی انتظامی فریدونکنار همچنین از دستگیری راننده خبر داد و گفت: راننده و خودرو مذکور با تشکیل پرونده تجویل مراجع قضایی شدند.

به گفته هاشم پور دستکش های کشف شده اکنون در اختیار نیروی انتظامی است تا با دستور مقام قضایی تعیین تکلیف شوند.

شیوع ویروس کرونا که از حدود ۴۰ روز پیش آغاز شد موجی گسترده ای از کمبود تجهیزات بهداشتی همچون دستکش ، ماسک و مایع ضدعفونی را به همراه داشت.

بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا توزیع اقلام بهداشتی باید به دستور و اجازه دانشگاه های علوم پزشکی استان ها انجام شود و هیچکس حق توزیع آنها را ندارد.

شهرستان ۶۰ هزار نفری فریدونکنار یکی از شهرهای ساحلی مازندران است که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲۵۷ نفر بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان این شهرستان بستری شدند که ۱۴۴ نفر آنها بهبود یافتند.

بیماری ویروسی کرونا ۲۰۱۹ (COVID-۱۹) نخستین‌بار در ووهان چین شناسایی شدعلایم ابتلای به ویروس کرونا شامل تب، سرفه، تنگی نفس، علایم گوارشی و در موراد شدید عفونت ریه (پنومونی)، سندرم تنفسی حاد و نارسایی کلیه است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار