شهرداربابل خبرداد:
تعطیلی پارک‌ها در روز سیزده_بدر نیز ادامه خواهد داشت و اجازه هیچ گونه تردد به کسی داده نمی‌شود و در این راستا نگهبانان پارک‌ها از ورود افراد جلوگیری می‌کنند.
کد خبر: ۸۳۳۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵ 25 March 2020

به گزارش تابناک مازندران ، در راستای حفظ سلامت شهروندان، کلیه پارکها و بوستانهای شهر بابل تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود .

بر اساس این گزارش، سیدمجتبی حکیم شهرداربابل از تعطیلی کلیه پارکها و‌ بوستانهای سطح شهر بدلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

وی افزود:در راستای پیشگیری و کنترل هرچه بیشتر و بهتر بیماری کرونا، کلیه پارکها و بوستانهای سطح شهر تعطیل خواهد بود.

شهردار بابل خاطرنشان کرد:از شهروندان عزیز درخواست همراهی با این اقدام را داریم چرا که اگر مردم همراهی نکنند این بیماری می‌تواند شیوع بیشتری پیدا کرده و اوضاع را وخیم تر کند .

وی ادامه داد: تعطیلی پارک‌ها در روز سیزده_بدر نیز ادامه خواهد داشت و اجازه هیچ گونه تردد به کسی داده نمی‌شود و در این راستا نگهبانان پارک‌ها از ورود افراد جلوگیری می‌کنند.

سید مجتبی حکیم تصریح کرد:در هفته‌های اخیر ، شهربازی‌ها نیز تعطیل شده بود و در این برهه حساس ، پارکها نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

وی گفت:در پایان امیدواریم همه شهروندان در این زمینه همکاری‌های لازم را داشته باشند تا با یاری خدا این ویروس و این بیماری هرچه سریعتر از شهر و کشور عزیز دور شود.

مهدی رفیعی خبرنگارتابناک بابل

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار