رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف ۱۰ کیلو گرم تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر با همکاری تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان آمل خبر داد.
کد خبر: ۸۳۳۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۰ 25 March 2020

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا ثقفی درباره این خبر گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از فعالیت ۲ قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان آمل با خبر شدند.

وی تصریح کرد: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آمل در یک عملیات ضربتی متهمان را در حین انتقال مواد مخدر در محور هراز دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف ۱۰ کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودروی متهمان خبر داد و اظهار کرد: این ۲ سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

ثقفی در ادامه اعتیاد را منشا بسیاری از جرائم دانست و خاطرنشان کرد: جرائم متاثر از اعتیاد از قبیل سرقت، سرقت مسلحانه، طلاق، خودکشی، افسردگی و سرخوردگی، فروپاشی خانواده‌ها تنها بخشی از پیامدهای این پدیده شوم است.

وی از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه‌ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هر گونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار