از بدو شروع ویروس کرونا در استان مازندران که حدود سه هفته می گذرد، آمار مبتلایان قطعی به این ویروس به یک هزار و ۲۰۶ نفر رسید که نسبت به گزارشی قبلی ۱۷ نفر به این آمار افزوده شد.
کد خبر: ۸۳۱۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵ 14 March 2020

به گزارش تابناک مازندران، از آغاز شروع ویروس کرونا در استان مازندران که حدود سه هفته می گذرد، آمار مبتلایان قطعی به این ویروس به یک هزار و ۲۰۶ نفر رسید که نسبت به گزارشی قبلی ۱۷ نفر به این آمار افزوده شد.

براساس گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، آمار جان‌باختگان ناشی از ویروس کرونا در مازندران به۶۲ نفر رسید.

در حالی آمار جان باختگان ناشی از ویروس کرونا در مازندران طبق اطلاعیه شماره ۱۳ دانشگاه علوم پزشکی این استان به ۶۲ نفر رسید که در اطلاعیه قبلی این دانشگاه که شب گذشته صادر شد، آمار جان باختگان ۴۱ نفر بود.
طبق این گزارش حدود ۱۰ درصد از جان باختگان ناشی از کرونا در سطح کشور که ۶۱۱ نفر است؛ مربوط به استان مازندران است.
براساس این گزارش همچنین  از بدو شروع ویروس کرونا در استان مازندران که حدود سه هفته می گذرد، آمار مبتلایان قطعی به این ویروس به  یک هزار و ۲۰۶ نفر رسید که نسبت به گزارشی قبلی ۱۷ نفر به این آمار افزوده شد.
دانشگاه علوم پزشکی مازندران تعداد آمار بیماران مشکوک به ویروس کرونا در این استان را  یک هزار و ۵۴۲ نفر اعلام کرد که به دلیل بیماری حاد تنفسی در مراکز درمانی و بیمارستانی استان تحت مداوا قرار دارند.
براساس این گزارش تاکنون یک هزار و ۱۲۸ بیمار مشکوک به ویروس کرونا نیز از بیمارستان ها و مراکز درمانی استان مازندران مرخص شدند که در مقایسه با آمار بهبودیافتگان کرونا در کشور، حدود  ۲۵ درصد بهبودیافتگان مربوط به این استان هستند.
آمار بیماران کرونا در سطح کشور
تاکنون ۱۲ هزار و ۷۲۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۶۱۱ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۴ هزار و ۳۳۹ نفر نیز بهبود یافته‌ و از بیمارستان ها ترخیص شدند.

برچسب ها: کرونا ، مازندران
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
همش بی تدبیری مسیولانه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار