شجاعی به داور گفته چقدر پول گرفته تا او بیشترش را بدهد. آیا این رفتار درست است؟
کد خبر: ۸۳۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷ 10 March 2020

 اعلام محرومیت سه جلسه‌ای مسعود شجاعی از سوی کمیته انضباطی موجی از اعتراض را در میان طرفداران تراکتور ایجاد کرد. در پی این مسئله مدیران باشگاه تراکتور هم به کمیته استیناف درمورد این پرونده اعتراض کردند، اما طبق ادعای مهدی دادرس، عضو این کمیته به‌دلیل شیوع بیماری کرونا این کمیته تا به حال تشکیل جلسه نداده است تا درمورد این پرونده تصمیم‌گیری کند.

دادرس امروز با ورزش۳ مصاحبه‌ای داشته و در آن از صحبت‌های مسعود شجاعی به کمک داور بازی گل‌گهر که موجب محرومیت او شده است پرده‌برداری کرده است. او در مصاحبه خود گفته: «من مسعود شجاعی را خیلی دوست دارم. او خارج از فوتبال کارهایی می‌کند و دست به اقداماتی می زند که برایم بسیار قابل احترام است اما در جریان آن مسابقه متاسفانه کار اشتباهی کرده است. شجاعی به داور گفته چقدر پول گرفته تا او بیشترش را بدهد. آیا این رفتار درست است؟ مسعود به عنوان کسی که الگوی مردم است و همه دوستش دارند نباید این حرف را به داور بزند.»

این صحبت‌های شجاعی در حالی مطرح می‌شود که مالک، سرمربی و دیگر کاپیتان تراکتور هم پیش‌تر با بیان اینکه از یک تیم خاص حمایت می‌شود شائبه مهندسی نتایج را مطرح کرده و به سلامت لیگ برتر اتهام زده بودند.

برچسب ها: مسعود شجاعی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار