سرپرست فرمانداری شهرستان تازه تاسیس هلیلان در حکمی منصوب شد.
کد خبر: ۸۲۸۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱ 03 March 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛  بخش هلیلان تا بهمن ماه امسال جز شهرستان چرداول بود که با مصوبه هیات دولت به عنوان یازدهمین شهرستان در استان ایلام شناخته شد.

با توجه به این که انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پیش بود و اعضای هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی و سایر عوامل برگزار کننده انتخابات هلیلان زیر مجموعه شهرستان چرداول بودند، معرفی فرماندار شهرستان تازه تاسیس هلیلان به بعد از انتخابات موکول شد.

پس از گمانه زنی های مختلف بالاخره توسط استاندار ایلام سعید شهبازی بعنوان اولین فرماندار شهرستان هلیلان منصوب شد.

سعید شهبازی پیش از این سوابق مدیرکلی هسته گزینش استانداری و شهرداری های ایلام از سال 94 تاکنون ، بخشداری چوار به مدت 6 سال (سالهای 88 تا 94)، بخشداری زرنه به مدت 5 سال (سال 83 تا 88)، بخشداری هلیلان به مدت 4 سال (سالهای 73 تا 77) را در کارنامه خود دارد.

مراسم معارفه فرماندار هلیلان فردا ۱۴ اسفند با حضور مدیران ارشد استان و مدیران محلی در سالن اجتماعات بخشداری هلیلان برگزار می شود./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
ایشان اگر دلسوز این منطقه بود و کار بلد بود همان 4 سالی که بخشدار این منطقه بود باعث پیشرفت این منطقه میشد نه اینکه الان اسم هلیلان مساوی باشه با محرومیت و محرومیت. انتخاب های سفارشی و رفاقتی و مصلحت سنجی نتیجه ای جز فرصت سوزی برای مردم این مناطق ندارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار