فرماندار سوادکوه گفت که به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و بر اساس مصوبه قرارگاه پدافند زیستی مازندران ، تاکنون نزدیک به ۱۹ هزار نفر از مسافران ورودی از محور این شهرستان به استان تب‌سنجی شده‌اند .
کد خبر: ۸۲۸۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶ 03 March 2020

محور سوادکوه نخستین دروازه ورودی از استات تهران به مازندران بود که از هفته گذشته مقررات تب سنجی در آن به اجرا گذاشته شد و پس از آن هم در محورهای هراز و کندوان اجرایی شد.

سعید یزدانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : از آغاز طرح تب سنجی که پنجشنبه هشتم اسفند ماه بود تا روز گذشته دوشنبه دوازدهم اسفند بیش از ۶ هزار و ۱۹۳ دستگاه خودرو با سرنشین از محور سوادکوه وارد استان مازندران شد.

وی گفت : به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ضدعفونی مراکزهای اداری ، خیابان ها و مسیر راه آهن از سوی شهرداری های سطح شهرستان سوادکوه در حال انجام است .

فرماندار سوادکوه با اعلام اینکه مهمترین بحث برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا افزایش آگاهی مردم نسبت به این ویروس است ، گفت که شهرداری ها و دهیاری ها در نقاط قانونی نسبت به نصب بنرهای اطلاع رسانی مربوط به نکات آموزشی و پیشگیرانه وزارت بهداشت درباره ویروس کرونا اقدام کرده اند .

یزدانی با بیان اینکه به منظور پیشگیری از ویروس کرونا یک دوره آموزشی نحوه پخت و توزیع نان با نانوایی های سطح این شهرستان داشته ایم ، افزود : در راستای مقابله با ویروس کرونا طرح تشدید بازرسی از نانوایی ها در حال انجام شدن است .

فرماندار سوادکوه در پایان با اشاره به اینکه در راستای مقابله با ویروس کرونا ، سالن های پذیرایی سطح شهرستان سوادکوه تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است ، افزود : به منظور پیشگیری از ویروس کرونا ، حرکت قطار گردشگری به این شهرستان هم متوقف شده است .

شهرستان سوادکوه دارای سه شهر پلسفید ، زیراب و آلاشت است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار