کد خبر: ۸۲۷۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ 29 February 2020

پدر حسن یزدانی دارنده نشان طلای کشتی آزاد 2016 ریو گفت که پسرش هم اکنون زیر نظر پزشک معالج تمرینات بدن‌سازی خود را در خانه کشتی تهران ادامه می‌دهد و یا عید برنامه‌اش را سنگین‌تر نمی‌کند.

حسن یزدانی دارنده نشان طلای کشتی آزاد 2016 ریو عصر روز چهارشنبه ۲۷ آذر ماه امسال در بجنورد در حین تمرین با تیم بازار بزرگ برای حضور در مسابقات باشگاه های جهانی از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شد .

 وی روز جمعه ۲۹ آذر ماه به همراه سرمربی تیم برای تشخیص راهی تهران شد و در روز دوشنبه ۲ دی ماه زیر تیغ جراحی قرار گرفت که هم اکنون حالش مساعد است .

حسن یزدانی سه روز پیش با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: خدا را شکر می‌کنم که بعد از ۶۵ روز پس از جراحی زانو دوباره به تشک کشتی برگشتم تا بتوانم تمریناتم را پیگیری کنم.

علی اعظم یزدانی ، پدر حسن روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : فرزندم سه روز است که تمریناتش را به صورت ساده ، زیر نظر پزشک معالج در خانه کشتی تهران آغاز کرده است  .

وی با اعلام اینکه حسن تا عید تمریناتش را به صورت ساده انجام می دهد تا دوباره آسیب به زانوهایش وارد نشود ، گفت : پسرم به محضی که بهبودی اش را پیدا کند و پزشکانش هم این موضوع را تائید کنند ، بعد از عید تمرینات حرفه ای و سختش را آغاز خواهد کرد .

پدر حسن یزدانی در پایان از همه کسانی که در امر سلامتی فرزندش دخیل بوده اند تا سلامتی کامل را به دست آورد قدردانی کرد .

یزدانی یکی از امیدهای کاروان کشتی ایران برای کسب مدال در المپیک پیش رو است. او در سال ۲۰۱۶ و در المپیک ریو در وزن ۷۴ کیلو گرم موفق شد با غلبه بر انور گدیوف کشتی‌گیر روس مدال طلای المپیک را برای ایران به ارمغان آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار