در اولین بازی هفته 21 لیگ برتر تیم نساجی با مربی جدید خود فکری به یک برد ارزشمند رسید . محمدمهدی نظری در دقیقه ۳۷ ، محمد میری در دقیقه ۴۹ و علی شجاعی در دقیقه ۷۱ زننده گلهای تیم پر طرفدار نساجی بودند .
کد خبر: ۸۲۶۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹ 27 February 2020

به گزارش تابناک مارندران. تیم نساجی در تبربز مقابل تیم ماشین سازی به برتری شیرین 3 بر صفر به برتری رسید تا محمود فکری سرمربی جدید قرمز پوشان مازندران به یک نتیجه عالی برسد .

بر اساس این گزارش ، تیم نساجی با مربی جدید خود فکری در اولین بازی هفته 21 لیگ برتر در یک نمایش دیدنی به برد باارزش رسید .

بازی تیمهای ماشین سازی تبریز و نساجی مازندران از هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی تبریز برگزار شد که در پایان شاگردان فکری (سرمربی نساجی) با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسیدند.

در این بازی تیم نساجی به مراتب بهتر از میزبانش کار کرد و براحتی پیروز میدان شد.

محمدمهدی نظری در دقیقه ۳۷ با ضربه سر اولین گل نساجی را وارد دروازه ماشین سازی کرد. گل بعدی توسط ضربه سر محمد میری در دقیقه ۴۹ و بر روی ارسال علی شجاعی به ثمر رسید تا نیمه نخست با همین نتیجه به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم، بازیکنان ماشین سازی چند موقعیت خطرناک بر روی دروازه نساجی خلق کردند اما موفق نشدند دروازه رقیب را باز کنند تا گل بعدی این دیدار باز هم از آن نساجی بشود. علی شجاعی این‌بار در دقیقه ۷۱ خودش برای نساجی گل زنی کرد تا نتیجه بازی ۳ بر صفر به سود این تیم به پایان برسد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار